Søger sang.

  • Hørte lidt af en sang på P3.
    Der var skruet meget ned så jeg kunne næsten ikke høre noget men jeg hørte at der blev sagt "Træk i benet dans"
    Syntes at den lød fed nok af det jeg kunne høre.


    Nogen der kan hjælpe?

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Genre?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Genre?


    Har aerlig talt ingen ide.


    Shit min tastatur fucker op kan ikke lave AE, OE og , AA.


    Nogen der ved hvorfor det sker

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Du har vel skiftet til engelsk tastaturlayout.


    I så fald: Tryk <ALT> + <Shift>

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Så virker det igen.


    Jeg har fundet ud af at den hedder "Træk i ben dans" og vist nok lavet af Clark Bent. Jeg kan bare ikke finde ud af hvordan jeg skal komme til at høre den igen.
    Nogen der har en idé til hvordan jeg kan finde den?

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Fra The Voice's hjemmeside: "Tjek The Voice TV ud mandag eftermiddag.


    Mellem kl. 14-17 kan du bl.a. tage med i teatret, når Planet Voice's Ditte tager på Aveny T for at tjekke de sidste prøver ud til stykket "Hip To The Hop".


    Det er en hyldest til hip hop kulturen og vi skal både ha' en snak med danseren David Boyd fra "Scenen Er Din" og instruktøren Steen Koerner fra "Clark Bent", som også viser træk-i-ben-dans! :-)


    ...og nå ja, og så skal vi også høre hvad MC Clemens laver i et prinsessekostume?!?!? ;-)"

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

    Rettet en gang, sidst af Aagaard1000 ().

  • Quote

    Originally posted by Aagaard1000
    Så virker det igen.


    Jeg har fundet ud af at den hedder "Træk i ben dans" og vist nok lavet af Clark Bent. Jeg kan bare ikke finde ud af hvordan jeg skal komme til at høre den igen.
    Nogen der har en idé til hvordan jeg kan finde den?


    Køb sangen, eller skaf den på måder vi ikke må snakke om her ;)

  • Quote

    Originally posted by DXC


    Køb sangen, eller skaf den på måder vi ikke må snakke om her ;)


    Ingen steder jeg kan købe den.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)


  • Ret svært. Hvordan finder jeg lige den/Finder jeg ud af hvornår den kommer?

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Originally posted by Aagaard1000


    Ret svært. Hvordan finder jeg lige den/Finder jeg ud af hvornår den kommer?


    Måske du kan få den i radioen som et musikønske og optage ? :idea:

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Og der fik du så også svaret på hvorfor den ikke kan købes i butikkerne.


    Endnu.


    Den kommer sikkert før eller siden i butikkerne eller omend måske online til køb.


  • Og det får han en advarsel for? omg....

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis
    Og det får han en advarsel for? omg....


    Jeg har ikke givet ham en advarsel, jeg bad ham bare lade være med at bringe det på banen. Det er ulovligt, og der er ingen grund til at lege med ilden. Hvis du ikke forstår det, bedes du læse reglerne her på siden, og den danske lovgivning på området.


    Derudover behøver du vist ikke bekymre dig om hvad folk får advarsler for eller ej, men kun koncentrere dig om at overholde reglerne ;)

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Jeg har ikke givet ham en advarsel, jeg bad ham bare lade være med at bringe det på banen. Det er ulovligt, og der er ingen grund til at lege med ilden. Hvis du ikke forstår det, bedes du læse reglerne her på siden, og den danske lovgivning på området.


    Derudover behøver du vist ikke bekymre dig om hvad folk får advarsler for eller ej, men kun koncentrere dig om at overholde reglerne ;)


    er det ikke også ulovligt at optage fra radioen ? eller er det bare mig der ikke forstår princippet, det er vel næsten det samme som at downloade en sang


    EDIT: spørger fordi jeg ikke ved det, ikke på nogen måde for at spille klog.