Originally posted by Boris
Tror ham den første "spiller på det lyserøde hold" hvis I forstår.
DU fulgte hurtigt efter
Shooqer......jeg ved hvor du bor
Der er kolde øl i køleskabet
Fint, så kommer jeg forbi med en "kno sandwich" og måske en pose blå øjne....
EDIT: Jeg har lige fået at vide, at min "trussel" blev opfattet som ægte, hvis jeg ikke smed en smiley i enden på ham. Der kan man bare se. Hver sin lyst, altså......
Jeg har aldrig i hele mit liv set noget så talentløst og til grin som de drenge der danser på den video.
Det er meningen den skal være talentløs og åndssvag.. det er det der gør den fed: D.. Alle kan danse den. Jeg synes den er så skide skæg at lave sammen med nogen andre.. Vi har været 3 mennesker der ikk gør andet end at jumpetrampe til den sang i ca 2min.. så vi så nød til at stop fordi vores kondi er lig med amin jensen..
Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Fino" (27.05.2006, 20:04)
hahaha hvor er det skørt, Jumpstyle. Fandme sjovt at se på.
Fra wiki:
Jumpstyle is an style of electronic music that has evolved from hardstyle and includes influences from hard house. Unlike hardstyle, it does not have an off kick bassline, basing itself more on the kick drum. It is a new genre in the hard dance scene and has its origins in Belgium although is slowly spreading across Europe.
Well known jumpstyle events include Reverze, Danscotheek Oh!, Illusion, The Vibe, Complex and Cherry Moon.
Jumpstyle also has a dance associated with it in some clubs. Dancers kick their feet up high in the air and jump all over the place. This is a bit of a rougher dance than the traditional hardcore/gabber "hakken" dance.
The dance is also called skanking but is very different to skanking associated with goth/rock/metal genres
Originally posted by SplatDK
tjaa om man ligner fjols eller ej, skal jeg ikke kunne sige, men sjovt det har vi. og fuck hva andre tænker, de kan for min skyld burn in hell..