1

torsdag, 25. maj 2006, 21:31

Han er den mest geniale komponist nogensinde. Har hørt så mange sange fra ham der giver mig gåsehud. Det jeg ved han står bag er følgende tema:

Davinci mysteriet
Gladiator
Batman begins
Equilibrium
Og alt muligt andet perfekt musik.

Hva sys i om ham :)?

EDIT: han er stået bag meget mer. Her er en liste over alle de film han har været med til at komponere musik til. Hvor mange kender i?

http://www.hans-zimmer.com/fr/disco.php

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Fino" (25.05.2006, 21:45)

2

torsdag, 25. maj 2006, 21:36

Han er for vild! Det er sygt så meget musik han har skrevet. Fjernede linket, da jeg så, du havde puttet det ind.

Forresten er Equilibrium stavet korrekt! :cheers:

EB

embedded systems enthusiast

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "EdgarBaba" (25.05.2006, 21:38)

3

torsdag, 25. maj 2006, 21:45

ïmbaaaa :D.. mesa be da spellmastah..

ej.. back2topic..

Ja han er så fed.. hans Davinci mysteriet for jeg gåsehud hvert 10 sekund. Den måde han filtrere hele sangen op i 3 min og bryder ud i det dejligste og sygeste orkestreri i et minut og derefter ned. Og så de melodier han har. Og vi må endelig ikk glemme hans overdrevende gode linie af kicks og trommer i molossus (Batman begins)..

4

torsdag, 25. maj 2006, 21:54

Synes altid det er ham der laver musikken til filmene. Dermed ikke sagt det er dårligt, da musikken til bla. Gladiator og Da Vinci Mysteriet er rigtig godt. Det er også ham der har lavet musikken til The Rock, så vidt jeg ved.

Men synes ikke han overgår Howard Shore, ham der lavede musik til Ringenes Herre.

5

torsdag, 25. maj 2006, 21:54

Citeret

Originally posted by Fino
ïmbaaaa :D.. mesa be da spellmastah..

ej.. back2topic..

Ja han er så fed.. hans Davinci mysteriet for jeg gåsehud hvert 10 sekund. Den måde han filtrere hele sangen op i 3 min og bryder ud i det dejligste og sygeste orkestreri i et minut og derefter ned. Og så de melodier han har. Og vi må endelig ikk glemme hans overdrevende gode linie af kicks og trommer i molossus (Batman begins)..

Nu er jeg ikke det helt store musikalske geni. Jeg synes bare, at der er en god stemning i hans musik, og efter hans discography at dømme, er jeg langt fra den eneste. Jeg synes bare, at det er ærgeligt, at kunstnerne bag film-soundtracks næsten aldrig får den credit, de fortjener.

EB

embedded systems enthusiast

6

torsdag, 25. maj 2006, 21:59

præcis EB :P.. men okay jeg overdrev nok lidt før. Men han har lavet nogen sange jeg er helt pjattet med

7

fredag, 26. maj 2006, 01:19

Han har godt nok lavet meget musik til en masse gode film. 8o

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.