• Nogen der har set Hostel?
    Så den selv her idag, og jeg må sige det er en af de bedste film jeg har set i LANG tid. Lige en film efter mit hovede.

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Ej, fy for den lede hvor den film er klam. Det er nok en af de dummeste film jeg nogensinde har set... Men okay, det er nok bare mig... :boxed:

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Enig med dig Sjølund... faktisk en okay film.. dog er den lidt klam til tider..

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • jeg så den sammen med en der ikke anede hvad den handlede om, og efter der var gået ca. 15 minutter, sagde han at stilen mindede lidt om Eurotrip.. "du bliver nok overrasket" tænkte jeg så.. :pokey:


    "Are ther any F**king Dutch people in Amsterdam?" :$

    Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

  • Har ikk taget mig sammen til at se den.. især fordi øjeflamberingsscenen som jeg har set.. puha den var nasty.. men os fordi der var nogen der blev kørt på hospitalet fordi de besvimede eller noget i cannes filmfestival da de så den film..

  • Quote

    Originally posted by Fino
    Har ikk taget mig sammen til at se den.. især fordi øjeflamberingsscenen som jeg har set.. puha den var nasty.. men os fordi der var nogen der blev kørt på hospitalet fordi de besvimede eller noget i cannes filmfestival da de så den film..


    Pussies :$

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • bare det klip jeg har set, hvor en får klippet akilesenen over, holder mig væk fra den film.. men har snart set den hele, såen i klip.. nederen.. og det self, alle de klamme scener sidst i filmen, ikke noget af det frække i starten..


    //Out - EcoPa

  • Synes ikke den er noget specielt. Den er god hvis du vil teste dig selv i hvor mange klamme ting du kan holde ud at se på, men som gyser er den ikke god. Prøv at fjerne tortur scenerne fra filmen, er den så uhyggelig? Nej.
    Efter min mening, skal en god gyser have stemning hele vejen gennem filmen, ikke kun i nogle få scener.

  • jeg haaaaaaaaaaader bare sådan nogen film.. jeg fik det allerede dårligt da jeg læste Ecopas post hvor en får klippes akillesscenen over.. aaar! jeg får ondt bare at tænke på det.. uha!

  • Jeg synes det er en rigtig god film og man kan tydeligt se at Quentin Tarantino har haft en finger med i spillet :)
    Jeg kan især godt lide hvad man kan få den lille børnebande til at gøre bare for en pose tyggegummi :crazyeyes:
    Og som anmelderne skriver får den Saw 1-2 til at ligne børnefilm :finger: hehe

  • Den er fed, syg i hovedet.. på den fede måde..
    virklig sindsyge folk i den film, vil ikke give eksempler kunne jo være der var nogen der ikk havde set den..

  • Er en af de fedeste gysere i nyere tid :) Der bliver ikke lagt skjul på noget, og skal en gyser være effektiv på den klamme måde, skal den laves i stil med Hostel.. Thumbs up :)

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • synes overhoved ik den er i samme klasse om de 2 saw film...


    den er nasty, vil jeg give folk ret i! men ik uhyggelig... synes historien er tynd, og overhoved ikke gemmenføt på samme måde som saw 1 & 2..


    så det er en af de film jeg nok kun vil se 1 gang.. hehe

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________

  • Quote

    Originally posted by The Prophet
    synes overhoved ik den er i samme klasse om de 2 saw film...


    den er nasty, vil jeg give folk ret i! men ik uhyggelig... synes historien er tynd, og overhoved ikke gemmenføt på samme måde som saw 1 & 2..


    så det er en af de film jeg nok kun vil se 1 gang.. hehe


    Præcis, synes også historien er ret tynd. Samtidig tager den laaaang tid om at komme igang.


    Synes heller ikke den er uhyggelig, klam, men ikke skræmmende (overhovedet).


    Vil i hvertfald ikke rigtigt kalde det for en gyser, måske en splattergyser. Men et rigtigt gys giver den i hvertfald ikke.


    Samtidig synes jeg nemlig heller ikke den måler sig med Saw-filmene.

  • Synes ikke det gør noget at den er simpel, det kan jeg faktisk godt li' :)


    Tror skam ikke det har været meningen at det skal være en gyser, og der er jo heller ingenting uhyggeligt deri - det eneste der er skræmmende er tanken om sådan en tortur fabrik :D


    Men tjae, lige en film efter mit hovede - simpel og masser af vold

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP