Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 16. maj 2006, 15:43

Skal helt klart ind og se den! Var helt tosset med bogen, kunne slet ikke lægge den igen. Den bedste bog jeg har læst! Ikke at det siger så meget, det er måske den 3. bog jeg læser som ikke har været valgt af skolen, hehe.

Men ja, historien er god, selvom jeg ikke helt tror på det hele, er der meget jeg tror der passer.

:)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "AtoM!C" (16.05.2006, 15:43)

22

tirsdag, 16. maj 2006, 15:48

Citeret

Originally posted by tAshDa

Citeret

Originally posted by KarGa

Citeret

Originally posted by Shak

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Skal ind og se den på lørdag. Har desværre ikke tid før ;(

Har set doku-programmerne. Cool :9xo ... Ser frem til filmen :razz:

Dem på Discovery ? I såfald gad jeg godt have set dem. De så spændende ud!

Så det med "afmystificering af da vinci" og så, så jeg noget med en præst de mente skulle have fundet et dokument fra jesu tid, der fuldstændig væltede kristendommen. Altså at jesus overlevede korsfæstelsen og flygtede til frankrig eller så noget, men han holdt det hemmelig til han døde og tog hemmeligheden med i sin grav :boxed:

Langt ude :P Specielt hvis man ikke er troende, så man ska forestille sig at der egentlig har levet nogen ved navn Jesus

Jesus har levet. Det er jo dokumenteret i lange baner. Det store spørgsmål er om han var Guds søn, profet, fusker eller bare en hel normal fyr ;)

Nå for søren :P Se det vidste jeg så intet om :)

23

tirsdag, 16. maj 2006, 16:00

Jeg skal helt klart ind og se den med kæresten! Ingen tvivl.

I5 4670K, ASUS Z87-K, GTX770, 8 GB Hyper-X, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

24

tirsdag, 16. maj 2006, 17:47

Citeret

Originally posted by Burger
Jeg har læst bogen, og jeg skal helt klart se den. Lige hvornår det bliver ved jeg ikke helt, men i hvert fald i biografen *G*

Macimuz: Du skal lige have dit kort.

Ye, skal hente billetter til X-Men 3 senest på fredag. Men kontakter dig lige ;)

håber filmen jeg "så" var god :$

25

tirsdag, 16. maj 2006, 19:00

og hvem er så denne da vinci
lyder stener og kedeligt gad ikk og bruge penge
til bio. bare for sådan en skod film

26

tirsdag, 16. maj 2006, 19:13

Citeret

Originally posted by Howa

Så lad være, der er slet ingen der tvinger dig til at se den - der er heller ingen der tvinger dig til at fylde denne tråd med dine indlæg der ikke bidrager med noget godt.

Mens du tænker over hvem Leonardo Da Vinci var, kan du evt. besøge denne hjemmeside.

Macimuz: Jeg skal op til den gamle i morgen, kan komme forbi med det hvis det er. Og det var en god film du så :crazyeyes:

27

tirsdag, 16. maj 2006, 19:18

nåååååår :D

var det leonardo da vinci
kunne ikk kende navnet da der kun stod da vinci
han er 2tal på min top 10 skuespiller :clap: :D
skal helt klart se den :D

28

tirsdag, 16. maj 2006, 19:19

Citeret

Jesus Christ :boxed: 8o :roller:

29

tirsdag, 16. maj 2006, 19:23

Citeret

Nu stopper du! Plzz det er joke right?? Leonardo da vinci er en kendt maler fra 1400 talet ud fra hukommelsen! Du tænker på leonardo di caprio!

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

30

tirsdag, 16. maj 2006, 19:28

Citeret

Originally posted by FlowingLil

Citeret

Nu stopper du! Plzz det er joke right?? Leonardo da vinci er en kendt maler fra 1400 talet ud fra hukommelsen! Du tænker på leonardo di caprio!

DOOOOOOOOOOOOOOOOOOH slog mig selv da jeg læste dit post sorry nå men jeg blander mig uden om som sagt han stinker

31

tirsdag, 16. maj 2006, 19:43

LOL, du er da stiv knægt ^o)..

glæder mig til at se filmen, tror den er go, har overvejet om man skulle ud og købe bogen

A64 - 3200+@2.2GHz (1.5V, 1Mb L2 cache)
MSI - K8N Neo P.(s754)
2X512 PC3200 g.Skill
Tyan - Radeon 9800Pro-m

32

tirsdag, 16. maj 2006, 20:02

Citeret

Citeret

Originally posted by FlowingLil

Citeret

DOOOOOOOOOOOOOOOOOOH slog mig selv da jeg læste dit post sorry nå men jeg blander mig uden om som sagt han stinker

haha :D

for fedt :D

tror den er rigtig god. har ikke læst bogen, men tager ind og ser den med kæresten på søndag :)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

33

tirsdag, 16. maj 2006, 20:52

Som allerede er blevet sagt, er bogen rigtig god. Klart den bedste bog jeg nogensinde har læst. Den er seriøst det anmelderne kalder en "pageturner". Læste bogen på 3 dage, kunne ikke slippe den.

Kan klart anbefales!

Og skal da helt sikkert også se filmen i biografen, forhåbentlig i weekenden :)

EDIT: Kan forresten også godt anbefale Engle og Dæmoner (næsten lige så god), Digital Fortress (ved ikke om den findes på dansk..) og Deception Point (ved ligeledes heller ikke om den findes på dansk..) :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "simonwh" (16.05.2006, 20:57)

34

tirsdag, 16. maj 2006, 22:01

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Så lad være, der er slet ingen der tvinger dig til at se den - der er heller ingen der tvinger dig til at fylde denne tråd med dine indlæg der ikke bidrager med noget godt.

Mens du tænker over hvem Leonardo Da Vinci var, kan du evt. besøge denne hjemmeside.

Macimuz: Jeg skal op til den gamle i morgen, kan komme forbi med det hvis det er. Og det var en god film du så :crazyeyes:

bare lige send en sms, så skal jeg lige sige om jeg er hjemme.

Anyways, hvad har du røget Howa?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (16.05.2006, 22:01)

35

tirsdag, 16. maj 2006, 22:02

Ville bare sige at der kommer endnu en dukementar på TV2 imorgen 22.50 om Da Vinci

36

tirsdag, 16. maj 2006, 22:07

Citeret

Originally posted by BukkeMand
Ville bare sige at der kommer endnu en dukementar på TV2 imorgen 22.50 om Da Vinci

Må hellere prøve at fange den dokumentar :)

37

tirsdag, 16. maj 2006, 22:37

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Originally posted by BukkeMand

Må hellere prøve at fange den dokumentar :)

Yup, lyder som en god idé.

Det er forresten Afsløringen af Da Vinci Mysteriet der bliver vist:

Citeret

Amr. dokumentar går bag Dan Browns bestseller

Forfatteren Dan Brown har tryllebundet millioner af læsere over hele verden med den gådefulde spændingsroman "Da Vinci Mysteriet", hvor han gør Jesus til både ægtemand og far. Simon Cox er forfatter til en anden bestseller "Nøglen til Da Vinci Mysteriet", og med ham som guide får seerne mulighed for at komme tæt på de mysterier, Dan Browns roman er spækket med.

Vært: Simon Cox.

38

onsdag, 17. maj 2006, 14:57

Uhhh det lover ikke godt drengne... :rolleyes:

Den har fået en pænt dårlig første præmiere :(

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bukke^" (17.05.2006, 14:58)

39

lørdag, 20. maj 2006, 17:21

Udmærket film, så den igår
Spændende historie..

Dog ikke en film jeg kunne finde på at se igen

MSI 3.0 & QcK Heavy
AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
DFI UT SLI-D
Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
Geforce 7900 GT
550W antec Truepower
Windows XP

40

lørdag, 20. maj 2006, 17:34

Ved ikke om jeg vil se den endnu, har fået afvide den skulle være rimelig dårlig hvis man har læst bogen. Men hvis man ikke har læst den, skulle det være udmærket, og man ville have den der bagtanke i hovedet når man forlader biografen.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.