• Så er der kommet en Release date for SAW 3 ... jeg glæder mig rigtigt meget til at se den..


    Release daten er Oktober 27, 2006 :P


    og der bliver udtalt:


    We're tickled red about bringing a new cycle of Jigsaw's bloody inventions to horror fans all over the world," said Block. "Darren, Leigh and James are cooking up a twisted gem that promises to be the most nightmarish 'Saw' yet."


    :T


    hvad med jer andre glæder i jer også..? og tror i, at de kan finde på mere godt i samme klasse som de andre 2 film?

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________

  • GLÆDER MIG :D


    Den må jo næsten tage udganspunkt i 2'erens slutning? (vælger ikk at skrive slutningen på 2'eren, ku jo være folk ikk har set den ;) )

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    GLÆDER MIG :D


    Den må jo næsten tage udganspunkt i 2'erens slutning? (vælger ikk at skrive slutningen på 2'eren, ku jo være folk ikk har set den ;) )


    sku jeg meget vel også tro.. ville gerne ta en snak om slutningen men så ville der jo være spoilers :S.. for har et spørgsmål eller 2 til den..

  • Glæder mig også vildt.. 2'eren var syg :D


    Hvis i vil se en anden sindsyg gyser så se "Hostel"..
    Den er nok ikk så meget uhyggelig, men mere syg i hovedet.. :D

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    Glæder mig også sindssygt meget til dem - er stor fan af både 1'eren og 2'eren .... men tror sq ikke den kan måle sig med de andre!


    Tvivler faktisk også lidt, nu da instruktøren af de 2 andre er død.. Lad os se om den nye instruktør kan gøre det ligeså godt, eller måske bedre?

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis


    Tvivler faktisk også lidt, nu da instruktøren af de 2 andre er død.. Lad os se om den nye instruktør kan gøre det ligeså godt, eller måske bedre?


    Aah - en af de tre instruktørerer ;)

  • Glæder mig også MAX til 3'eren den kommer. Har set både 1'eren og 2'eren til hudløshed..


    Kan også hoppe på med vognen om "Hostel", mega fed gyser.. Ikke en skræmmegyser, men rigtig splatter :P Tortur über alles :P

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • Quote

    Originally posted by Zlinky


    Aah - en af de tre instruktørerer ;)


    Sorry ;)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Jeg har ikke set nogen af dem, men vil da gerne vide lidt om dem.. Ser sjældent film alene, så vil lige høre om det er noget kæresten kan tåle at se.. Hun elsker gysere, hvis bare der ikke ligger afskårede ben, arme og andre lemmer i..


    Texas Chainsaw Massacre var liiige i overkanten.


    Dog er Cabin Fever, The Ring, Gothika, og lign. lige noget for hende


    Så altså.. Er det en meget blodig, eller bare meget uhyggelig film?

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().

  • SAW filmene er ikke sygt uhyggeligt, men mere splatter agtige.. Og jo du ser afskårne lemmer, en mand der er rykket i stykker af pigtråd, osv.. Menneskerne dør af forskellige syge fælder som "morderen" har lavet, han dræber dem ikke selv, han tvinger dem til at skade sig selv, for måske at ku redde sig selv..


    Men ja, giv det en chance.. For det er nogle VILDT fede film.. Og der er nogle twists i begge film, som gør dem helt geniale, især i 1'eren :D

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • Quote

    Originally posted by Renegade
    SAW filmene er ikke sygt uhyggeligt, men mere splatter agtige.. Og jo du ser afskårne lemmer, en mand der er rykket i stykker af pigtråd, osv.. Menneskerne dør af forskellige syge fælder som "morderen" har lavet, han dræber dem ikke selv, han tvinger dem til at skade sig selv, for måske at ku redde sig selv..


    Men ja, giv det en chance.. For det er nogle VILDT fede film.. Og der er nogle twists i begge film, som gør dem helt geniale, især i 1'eren :D


    Det lyder som en "wach-alone"-film..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Hvis din kæreste er vild med gysere, så er hun nød til at se dem, for det er sq noget af det bedste inden for gys/thriller.. De er lidt i stil med Seven o.l. hvis hun kan li sådan noget.. Men helt klart film der skal ses..

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler