Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 4. maj 2006, 20:01

Hejsa. Leder efter nogle gode tehcno/trance sange. Må gerne være noget i retningen af: Cascada, DJ Lhasa, Axel Coon, Ziggy X, Adrima (Discoland).. Bare skriv dem herinde :D

2

torsdag, 4. maj 2006, 20:23

2tal ynglings pt. er Lacuna - Celebrate the summer .. Lucamino - More than this .. Bacera - Secret og Love .. 2 Elements - I Can Fly .. Og til sidst Scooter feat bloodhound gang med uhm tiss uhm tiss.. de er halvgamle..

Hvis ikke det er noget du har i forvejen er det lækker musaki

Edit: Tjekkede lige de navne du skrev.. har ikke nogen af de kunstere? synes eller jeg har lidt af hvert..

//Out - EcoPa

La Stationære
ASUS P8H67-V - Intel i3 2100T - 8 GB Ram - CLUB3D HD5770 - 6,5 tb HD's & Corsair HX-650 PSU
La Notebook
IBM-Lenovo X41

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "EcoPa" (04.05.2006, 20:25)

3

torsdag, 4. maj 2006, 20:24

Takker har ikk hørt dem! Jo har Celebrate the summer..

Bare kom med nogle flere, folk! :P

4

torsdag, 4. maj 2006, 20:29

Gå ned i den lokale pladebiks og lyt til Hard Dance Mania 1-7, så får du en god idé om nogle sange i den stil du søger. Disse er mixet af Pulsedriver. Der er iøvrigt også et mix-compilation kalder Summer Dance Mania, som er mixet af Pulsedriver samt Rocco og Bass-t.

Skal det være lidt hårdere, så er der Hard Bass Chapter 1-XX. Og disse af Rocco og Bass-t.

5

torsdag, 4. maj 2006, 20:33

Du får lige nogle klasse sange her:

Karma - Every Time You Leave [Age Pee Remix]

Age Pee - When The Rain Begins To Fall [Axel Konrad Radio Mix]

Akira - Million Miles Away Form Home [DJ Manian vs. Tune Up Remix]

Scooter - See Me, Feel Me

Bad Boys DJ Team - Enola [Ziggy X Remix]

Marc Korn - Spirit Of The Night [89ers Remix]

Mandy & Randy - Nothing's Gonna Stop Us Now

Pulsedriver - Vagabonds [Real Booty Babes Remix]

Project Medusa VS. Exor - Moonshine [Megara vs DJ Lee Dub Remix]

Rob Mayth - Can I Get A Witness [Cascada vs Tune Up Remix]

DJ Dean - Play It Hard

Eddy Wata - Jam

Scarf - Odysee [Plazmatek Remix]

Cascada - How Do You Do

CJ Stone - Infinity

D.H.T. - Listen To Your Heart

Floorfilla - Pinocchio

DJ Arne L 2 - R.I.P

DJ Digress - Follow Up

DJ Manian Vs. Tune Up - Rhythm And Drums 2006 [Rave Allstars Remix]

DJ Visage - Rock That Sound

DJ's @ Work - Someday

Fatima vs. DJ Taylor & Flow {Das Saint Remix]

Floorfilla - Komputermelody

Floorfilla - Kosmiklove [89ers Remix]

Gigi D'Agostino - La Passion [gigi Live 2005]

Global Deejays Vs. Jet Set - In The Name Of Love

Groove Coverage - On The Radio

Dj Tom Stevens Vs. Fridge - Outface 2000

Og jeg kunne blive ved, men gider ikke skrive flere ned :)

6

torsdag, 4. maj 2006, 20:38

Nice liste der! Takker! :P

7

torsdag, 4. maj 2006, 20:38

Cascada: Jan Wayne, Groove Coverage, Kate Ryan.

Axel Coon/Ziggy X: Pulsedriver, DJ Dean, DJ Shog, Alex M.

Adrima: Sven-R-G vs. Bass-T, Rocco, Tune Up, Special D, Sam G, 2 Vibez.

Det er dem jeg synes som måske minder lidt om de kunstnere du har nævnt - men det er vel altid lidt individuelt.

Udover dem så tjek Brooklyn Bounce, Armin Van Buuren, Blank & Jones og Ayu.

Sig til hvis du mangler en ny ladning kunstnere at tjekke ud, jeg har alt for meget af den slags musik.

8

torsdag, 4. maj 2006, 21:02

Va med:

tune up: Bounce, Forever young, ravers fantasi.

Klubbingmann: Magic summer night

ATB: Ecstasy

9

torsdag, 4. maj 2006, 21:37

techno over 400 sange
trance over 800 sange
harddance over 300 sange
og
hard trance over 100 sange

bare tryk på den lille højtaler hvor der kommer lyd ud af
men du kan kun høre sangene med internet Explorer

og evt. tjeck mit band med techno ikk det bedste men

bandsite
;)

10

torsdag, 4. maj 2006, 21:39

alt det musik fra danmark

11

fredag, 5. maj 2006, 14:57

Cascada - Hard dance

Dj Lhasa - Italodance..

techno er intet af det der :P.. techno er dj tiesto som sutter pænt groft i min mening..

soz ku ikk lade vær ^^

12

fredag, 5. maj 2006, 15:57

Hvis "Scooter" er techno, så hedder jeg Bjarne Golbæk. Det er wannabee techno, og utrolig dårligt musik. Basta!

Megara Vs. Dj Lee - Human Nature
Megara Vs. Dj Lee - Musical Soceity
Megara Vs. Dj Lee - Full Intention (Club Mix)
C-Bool - House Baby (Verano Remix)
Starsplash - Hardstyle My Style (Dj Metazero Happy Hardcore Remix)
Rocco - Spaceman 2004
Tune Up - Ravers Fantasy
Bulldozzer - Funky Groove (Tune Up Remix)
Bulldozzer - Bazooka (Club Mix)
Armin Van Buuren - Serenity (Sensation White Anthem 2005)

See, that's the real shit :boxing: - Ikke altsammen er trance, men det er tracks som de fleste trance-elskere ville kunne lide ;)

Nu skal vi jo heller ikke glemme alle Speedbreakers remixes. De er geniale. Opret en bruger på Euroadrenaline.com's forum, og søg i forummet efter "Speedbreaker". Den mand er genial. Især hans remix af Yeah! med Usher.

Citeret

Originally posted by Fino
techno er dj tiesto som sutter pænt groft i min mening..

Nej, Dj Tiësto laver ikke techno - men anthem trance. Og det kan godt være du ikke bryder dig om ham, men han sutter bestemt ikke. Han er meget professionel, og ved hvad han har med at gøre.

- Mads Björck

Dette indlæg er blevet redigeret 4 gange, senest redigeret af "Madsass" (05.05.2006, 16:18)

13

fredag, 5. maj 2006, 16:19

Synes sgu Tiesto og Armin Van Buuren vel nærmest er den 'blideste' form for Trance - men det gør dem jo slet ikke ringere. Jeg nyder sgu dem begge, med sidstnævnte som favorit. Hvordan Tiesto kan blive til Techno forstår jeg ikke helt.

14

fredag, 5. maj 2006, 21:38

Citeret

Originally posted by Madsass

Citeret

Nej, Dj Tiësto laver ikke techno - men anthem trance. Og det kan godt være du ikke bryder dig om ham, men han sutter bestemt ikke. Han er meget professionel, og ved hvad han har med at gøre.

Ahh, du er desværre også lidt gal på den her. Tiesto laver skam ikke kun det såkaldte Anthem Trance, hvilket kan være et track som det AvB producerede til Sensation White i holland sidste år. Et bud på noget Anthem trance fra Tjis (Tiesto), kunne være Forever Today. Ellers vil jeg ikke påstå tracks som Love Comes Again, In My Memory, Ur og lignende er bud på anthem trance.

Men du har ret i, at Tiesto ikke laver Techno. Ved i det hele taget ikke hvorfor folk kalder sådan noget her for Techno. Det der bliver efterspurgt i denne her tråd er Commercial Trance eller Euro-trance. Det er yderst populært i Tyskland. Kan også benævnes som poppen af trance. Det er oftest numre produceret langt mere på computer end en del af det mere oprigtige trance fra folk som AvB og Above & Beyond osv. Synes i hvertfald ikke man oplever den store tendens til guitar, klaver og andre instrumenter i com.trance. Det eksistere skam også i den genre, men slet ikke på samme måde.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (05.05.2006, 21:42)

15

lørdag, 6. maj 2006, 14:03

vil bare lige bringe : Marc Acardipane Feat Ballonn - Go West (Special D Rmx) on the tracklist :D hehe..

rigtigt godt track! :dance:

I7-2600K @ 3,4 Ghz
ASUS SABERTOOTH P67 B3
OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
ASUS DVD Drev/Brænder
ASUS 8800GTX
CM HAF X

16

lørdag, 6. maj 2006, 14:10

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Originally posted by Madsass

Citeret

Ahh, du er desværre også lidt gal på den her. Tiesto laver skam ikke kun det såkaldte Anthem Trance, hvilket kan være et track som det AvB producerede til Sensation White i holland sidste år. Et bud på noget Anthem trance fra Tjis (Tiesto), kunne være Forever Today. Ellers vil jeg ikke påstå tracks som Love Comes Again, In My Memory, Ur og lignende er bud på anthem trance.

Men du har ret i, at Tiesto ikke laver Techno. Ved i det hele taget ikke hvorfor folk kalder sådan noget her for Techno. Det der bliver efterspurgt i denne her tråd er Commercial Trance eller Euro-trance. Det er yderst populært i Tyskland. Kan også benævnes som poppen af trance. Det er oftest numre produceret langt mere på computer end en del af det mere oprigtige trance fra folk som AvB og Above & Beyond osv. Synes i hvertfald ikke man oplever den store tendens til guitar, klaver og andre instrumenter i com.trance. Det eksistere skam også i den genre, men slet ikke på samme måde.

Mener da at Dj tiesto laver techno da.. Kender ikk så meget inden for den del af den elektroniske genre.. har mest fokuseret på dance siden.. men har da altid ment at techno er lig Dj tiesto.. Han har lavet en sang som jeg ka lide.. ka dog ikk huske hvad den hedder men det er en af de bedre han har lavet.. men hvis dj tiesto ikke laver techno.. hva laver han så `?

17

lørdag, 6. maj 2006, 17:06

Infected Mushrooms - Deeply Disturbed

Rigtig fedt track imo.

Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

18

lørdag, 6. maj 2006, 18:42

Citeret

Originally posted by Macimuz

Jeg er ikke enig med dig, desværre. Lad mig citere en forklaring af Anthem Trance for dig:

Anthem trance (also known as uplifting trance): Style of trance that emerged in the wake of progressive trance in the late 90's. Characterized by extended chord progression in all elements (lead synth, bass chords, treble chords), extended breakdowns, and relegation of arpeggiation to the background while bringing wash effects to the fore.

Citeret

Originally posted by ArchieM
Infected Mushrooms - Deeply Disturbed

Rigtig fedt track imo.

Det er Goa, og ikke techno / trance :)

- Mads Björck

20

lørdag, 6. maj 2006, 19:17

alt det i har sat ind er ikk techno men bare noget møj undtagen det jeg har sat ind :crazyeyes: :finger: :crazyeyes:

Seneste tests og artikler

0

Fjernstyrede gadgets - Hubsan X4 og Logicom Spy-C

Det er en lidt spændende anmel
Læs Mere

0

Synology DS215j NAS

For et stykke tid siden så vi
Læs Mere

0

Creative SoundBlaster Roar SR20

Vi har her på Tweak.dk efterhå
Læs Mere

0

Tesoro Lobera samt Lobera Supreme

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Mushkin med 1TB Reacor SSD

Mushkin har annonceret en ny R
Læs Mere

0

Apple stopper produktionen af iPhone 5c

Rygtet fortæller at Apple vil
Læs Mere

0

Call of Duty: Advanced Warfare får Co-Op Zombie Survival Mode

Activision har annonceret at s
Læs Mere

0

Ny Phanteks TC14S CPU køler

Phanteks er kommet med flere n
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.