Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Uha, det er gået helt forbi mine ører at de har lavet et remix af den sang. Den skal da naturligvis høres, for den kan da kun være alt for morsom. Det lykkedes dem i hvert fald at tage godt og grundigt pis på Mr Lonely.
Originally posted by Isse
bangbros remix og Extended remix er Nice .. men denne er meget bedre:
Rob Mayth - Barbie Girl (Dj Manians Freak in da Morning Remix)
Er Dog blevet rimlig træt af den, da jeg næsten har hørt den hver dag i et par uger
synes netop Dj Manians Freak in da Morning Remix ik er særlig godt.. men okay hver sin smag.
holder mig nu til Bangbors Remixet.. er nu meget sjovt..
nu hvor vi snakker om det her track, har jeg forrasten hørt en fugl synge om at der skulle være nogle flere remix på vej, fra fx. Special D,Brooklyn Bounce og Tune Up rmx.
I7-2600K @ 3,4 Ghz
ASUS SABERTOOTH P67 B3
OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
ASUS DVD Drev/Brænder
ASUS 8800GTX
CM HAF X
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The Prophet" (01.05.2006, 22:32)
Originally posted by The Prophet
nu hvor vi snakker om det her track, har jeg forrasten hørt en fugl synge om at der skulle være nogle flere remix på vej, fra fx. Special D,Brooklyn Bounce og Tune Up rmx.
Det lyder da nice :hb: Og kan du ikke lige give linket til den fugl ?