Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 22. april 2006, 18:27

Hey

Sidder og skal til at bikse lidt film sammen, men har ikke rigtig andre programmer til rådighed end movie maker :? Hvilket jo ikke lige er det optimale...
Så ville høre hvilke programmer i kan anbefale til at få noget fikset sammen? :)

[size=5]Jaeh ved godt jeg er en dør til photoshop :p[/size]

2

lørdag, 22. april 2006, 18:31

Sony Vegas, har aldrig selv prøvet det, men det skulle være rigtig godt.

Pinnacle studio, har lavet lidt i det engang. Meget simpelt, tror bare at Movie maker er bedre.

Lige dem jeg kan huske.

I5 4670K, ASUS Z87-K, GTX770, 8 GB Hyper-X, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Don_Jabbe" (22.04.2006, 18:32)

3

lørdag, 22. april 2006, 18:39

Vi brugte Adobe Primere, da vi var på kursus hos TV Midt/Vest. Formoder du kan hente en 30 dages prøveversion af version 2.0 på deres hjemmeside :)

Ganske fint program til den slags.

4

lørdag, 22. april 2006, 18:51

Avid Free. Også det de bruger i hele branchen (bruger bare pro versionen). Og det må da have været noget tid siden du har været på midtvest Macimuz. De bruger ihvertfald Avid nu :)

5

lørdag, 22. april 2006, 19:02

Citeret

Originally posted by Lecter
Avid Free. Også det de bruger i hele branchen (bruger bare pro versionen). Og det må da have været noget tid siden du har været på midtvest Macimuz. De bruger ihvertfald Avid nu :)

Narj, egentlig ikke. August sidste år.

Journalisterne brugte godt nok noget andet, hvilket måske er det du nævner. Men i den kursusafdeling vi var, brugte vi Adobe.

6

lørdag, 22. april 2006, 20:42

(Burde den her ikke ligge i Spil & Programmer ?)

7

lørdag, 22. april 2006, 21:29

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Originally posted by Lecter

Narj, egentlig ikke. August sidste år.

Journalisterne brugte godt nok noget andet, hvilket måske er det du nævner. Men i den kursusafdeling vi var, brugte vi Adobe.

Nåh okay så er det derfor. Underligt de sætter jer til at bruge Premiere. Men på den anden side så er Avid Express Pro også rimeligt omfattende. Rigtig fedt sted forøvrigt har søgt dem som en af de fem steder jeg gerne vil i praktik. Meeen det trækker lidt ned at det er i Holstebro synes jeg.

Men nu må vi se. Finder ud af det på onsdag. 8o

8

lørdag, 22. april 2006, 23:47

Let's Edit.. :) har brugt det i skolen, og er meget anbefalensesværdigt.. let at finde ud af, og at få effekterne til at "passe"..

Ved ikke om det kan fås gratis..

//Out - EcoPa

La Stationære
ASUS P8H67-V - Intel i3 2100T - 8 GB Ram - CLUB3D HD5770 - 6,5 tb HD's & Corsair HX-650 PSU
La Notebook
IBM-Lenovo X41

9

søndag, 23. april 2006, 03:21

Har brugt;

Windows Movie Maker

Adobe Premiere Pro

Sony Vegas 6.0

Ud af de 3 kan jeg anbefale dem alle 3, dog vil jeg klart rate Sony Vegas som det bedste produkt - Bedst interface, og nemt at klippe imens du kan se hvad der sker osv. Rigtig brugervenligt med en lille learning curve - det er også ekstremt nemt at eksportere. :)

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.