• Hej Alle.
    Jeg var inde og se drømmen i går sammen med min familie og jeg kan godt fortælle jer at den er god.
    Jeg går på skolen hvor filmen foregår og mange af mine venner er med i filmen så det er lidt sjovt at se.
    Den er barsk og vil nok ikke tage de små med ind og se den.
    Men gør det endelig....
    Den er det hele værd!!
    // Nikolaj:T
    Out!

  • vildt.... er du med i?

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Lyder som en rigtig fed film. Har læst og hørt en masse godt om den film - Tror det er et mustsee. Jeg skal hvertfald se den når den udkommer på DVD. :9xo.


    Som der allerede er skrevet er du med i filmen?


    Jeg så noget i TV i går med en der levede under den lære der beskrives i filmen. Det er meget skræmmende at se en man fortælle om hans tid efter han lige havde været inde og se filmen og hans gamle skoleinspektørs grusomheder. Han fortalte noget om hvordan kan bare fik et par på hovedet - Lige meget omstændighederne eller om man bar briller.


    Mvh. Christian | HuleFanden.

  • Jeg var inde at se den her den 16. som forpremiere med hele skolen og instruktøren og alting. Ganske god film. Jeg var overrasket over hvor godt Frits [ved ikke lige hvad skuespilleren hedder] spiller. Af en dansk børneskuespiller er han ekstremt god i forhold til andre nyere danske film. Ellers en ganske god film :)

  • Quote

    Originally posted by tRuz
    Jeg var inde at se den her den 16. som forpremiere med hele skolen og instruktøren og alting. Ganske god film. Jeg var overrasket over hvor godt Frits [ved ikke lige hvad skuespilleren hedder] spiller. Af en dansk børneskuespiller er han ekstremt god i forhold til andre nyere danske film. Ellers en ganske god film :)


    Bent Mejding så hut jeg hvisker ;)

  • Skal ind og se den i starten af april med klassen. Kan høre jeg skal glæde mig. :D

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Bent Mejding så hut jeg hvisker ;)


    Nej, Bent Mejding er skoleinspektøren. Jeg googlede det. Ham drengen hedder Janus Dissing Rathke ;)