V For Vendetta

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    En m8 snakkede om dårligere anmeldelser, hvorfra snakkede han ikke om. Dog siger IMDB det modsatte, kan jeg se :)


    Jeg har kun hørt/læst godt om den. Det eneste "minus", som nogen har påpeget er at det vist er ret voldelig.
    I min verden er det er plus :))

  • Quote

    Originally posted by HAM


    Jeg har kun hørt/læst godt om den. Det eneste "minus", som nogen har påpeget er at det vist er ret voldelig.
    I min verden er det er plus :))


    Jamen det skader ikke spor.


    Synes nemlig også traileren så voldfed ud, men må desværre vente med at se den. Satser på IceAge 2 som næste film der skal ses.

  • Synes umiddelbart den ser ringe ud, ud fra trailer osv.. Men har da overvejet at se den.

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    heh. Se den og bliv overrasket :$ ... Vil nu langt fra kalde den "voldelig"


    Har fået den set nu, og er helt enig med Grill. Den er ikke ret voldelig.


    Synes den er meget god, på sin måde. Den er lidt special..
    Meget historie-drevet.

  • Så fik jeg også set den, vi var en flok der var i biografen i går. Hmmm, det første indtryk var lidt blandet, jeg synes ikke at den var filmisk flot, som f.eks. Sin City og den nye Batman. Men historien var egentlig overraskende aktuel og efterlod en del at tænke over, så alt i alt får den 3 ud af 5 hatte herfra, evt. med en ½ i tillæg for dens aktualitet. Absolut seværdig :9xo

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

    Rettet 2 gange, sidst af jesdals ().

  • Helt sikkert en fed film. Smed 9/10 på IMDB efter den.. men nok nærmere en 8.5'er. Nu var det selvfølgelig Wachowskis hvilket i mit baghoved altid vil være et plus, men synes faktisk den levede meget godt op til ryget af at være Matrix-skabernes efterfølger - ikke at den kommer i nærheden af, men derhen af. Specielt det filosofiske perspektiv om hvorvidt en terrorist nogensinde bør glorificeres og moralsk kan forsvares synes jeg var interessant, men reele og flotte kampscener mangler den.