Floorfilla - Komputermelody

  • Hey :D


    Jeg vil bare lige anbefale denne sang for dem der godt kan affinde sig med dance genren :D


    Synes den lyder kongelig :clap:


    Andre der har hørt den ? Hvad synes I om den ?

  • Ja det er faktisk et fedt nummer...det er godt nok
    Floorfilla - Komputer Melody (Adrian W. aka CrazyDJ Rmx) jeg har liggende af den, men fedt nummer minder lidt om de gode gamle 1999 dance tracks hehe

  • Quote

    Originally posted by D-Zs
    Ja det er faktisk et fedt nummer...det er godt nok
    Floorfilla - Komputer Melody (Adrian W. aka CrazyDJ Rmx) jeg har liggende af den, men fedt nummer minder lidt om de gode gamle 1999 dance tracks hehe


    Ja det er dejlig gammel stil ;) slutning af 90'erne og starten på 2000 kørte med en rigtig dejlig stil.

  • De har da haft et par fine hits tilbage i tiden. Høre ikke den slags musik længere, da det bare ikke tiltaler mig. Det er måske meget godt til en fest.


    Tror ganske simpelt jeg er vokset fra det ;)

  • Floorfilla er mest kendt for alle deres anthems.. de har lavet 7 af dem eller noget:P.. men nummer 1 er dog den bedste.. men det er sådan at komputermelody er rimelig nice af hvad jeg har hørt :P.. men Sister Golden Hair slår alt :P

  • Quote

    Originally posted by Fino
    Floorfilla er mest kendt for alle deres anthems.. de har lavet 7 af dem eller noget:P.. men nummer 1 er dog den bedste.. men det er sådan at komputermelody er rimelig nice af hvad jeg har hørt :P.. men Sister Golden Hair slår alt :P


    Jaah, de Anthems blev bare dårligere og dårligere.


    Man bør heller ikke glemme Technoromance 8)

  • Quote

    Originally posted by Fino
    Floorfilla er mest kendt for alle deres anthems.. de har lavet 7 af dem eller noget:P.. men nummer 1 er dog den bedste.. men det er sådan at komputermelody er rimelig nice af hvad jeg har hørt :P.. men Sister Golden Hair slår alt :P


    De anthems er bare totalt yndlings... i hvert fald de første 3... derefter hænger de lidt i bremsen.. :)