Quentin Tarentino

  • Hey alle tweakere.. ;D


    Tænkte på, om der var nogen der vidste hvornår den nye film "Hostel" af Quentin Tarentino udkommer?? Glæder mig max til at se denne film, og tror det bliver en af hans bedste..


    Blev også vildt begejstret da jeg så hans "Sin City".. Der er mange der syntes, at han er plat på en måde, men jeg synes det er en vild måde at være plat på.. Han har simpelthen den bedste fantasi ever.. :D


    Kom med et svar hvis i vil være venlige, ellers bare lige smid et par kommentarer.. :finger:


    Mvh. natch



  • Har ikke en dato på hostel men prøv da med en søgning på google tror ikke den er så langt ude i fremtiden. Ellers kan du ringe en en nordisk film biograf og høre dem hvornår de regner med den går.


    Hvis du godt kan lide Sin City som jeg også selv syntes er en fee film så kan jeg da sige at der er en Sin City 2 på vej. Hvor Angelina Jolie skal spille med. Optagelserne er sat i pause fordi hun er gravid.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Ska lige siges at denne her film ligner ikk så meget hans andre.. især pga eli roth er med til at lave filmen.. han er en speciel gut... manden bag cabin fever.. den er rimelig voldelig denne her film..
    **SPOILER!**
    så et klip hvor en mand mildest talt flamberede en piges øje så man ku se øjet hænge.. der kom dog en mand og reddede hende og skød manden der flamberede pigens øje. .dog dinglede det her øje så vildt at det sikkert har gjort skide nade.. hva gør han? tar en saks og......... så sluttede klippet.. heldigivs.. sad med hænderne for øjnene :P.. men den sku være ret så forstyrrende :P

  • Quote

    Originally posted by natch
    Blev også vildt begejstret da jeg så hans "Sin City".. Der er mange der syntes, at han er plat på en måde, men jeg synes det er en vild måde at være plat på.. Han har simpelthen den bedste fantasi ever.. :D


    Hans og hans..
    Nu instruerede han kun én scene i den film (Hvor Dwight kører og snakker med den døde Jackie Boy), resten er instrueret af Robert Rodriguez og Frank Miller.