Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 12. marts 2006, 20:14

hey, jeg sad og søgte lidt på kommende koncerter da jeg havde tænkt mig at invitere en tøs til koncert her næste fredag eller lørdag... men billitlugen er ikke ligefrem let at søge på ved mindre man kender navnet på det man vil se

nogen der kender et sted hvor man kan få en oversigt over kommende koncerter? - som er overskuetligt på en måde at man kan se hvad der spiller hvilke dage?

2

søndag, 12. marts 2006, 20:20

BILLETnet

Og ellers må du jo besøge de forskellige spillesteders hjemmesider eller aok.dk.

3

søndag, 12. marts 2006, 21:01

Citeret

Originally posted by Burger
BILLETnet

Og ellers må du jo besøge de forskellige spillesteders hjemmesider eller aok.dk.

det er lidt det svar jeg var bange for at jeg ville få - betyder nok der ik' findes det jeg søger.

anyways, tak.. så må jeg bare igang med at tjekke de forskellige steder :)

4

søndag, 12. marts 2006, 21:06

Problemet er jo lidt, at billetterne bliver solgt forskellige steder, og derudover er det op til de enkelte steder at tilføje arrangementerne andre steder.

Som nævnt i mit tidligere indlæg kan du måske finde noget brugbart på aok.dk og ellers er der så egentlig også kulturnaut.dk, men der er det arrangørerne der selv tilføjer arrangementerne.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.