Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

2

lørdag, 11. marts 2006, 14:49

Jeg synes absolut det kunne se MEGET værre ud :)

3

lørdag, 11. marts 2006, 15:20

Hehe, syntes nu heller ikke det ser for godt ud. Udfra billederne bliver jeg allerede indstillet til at skuespillerne spiller dårligt :)

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

4

lørdag, 11. marts 2006, 15:42

Citeret

Originally posted by celfa
Hehe, syntes nu heller ikke det ser for godt ud. Udfra billederne bliver jeg allerede indstillet til at skuespillerne spiller dårligt :)

Hvorfor det? Jeg synes faktisk den del ser godt nok ud. Craig ligner faktisk en bond synes jeg. Og han er da vist kendt for at spille meget godt. Men der er nok kun tilbage at se :)

5

lørdag, 11. marts 2006, 16:13

Det første jeg tænkte da jeg så ham var at det umuligt kunne være en "Bond". Ved bare ikke den ser ikke lovende ud. Selvom næsten alle bond film er kedelige.. Men tror den her bliver endu mere kedelig, men så er der da en ny bond film og sove til :D

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

6

lørdag, 11. marts 2006, 17:11

Citeret

Det første jeg tænkte da jeg så ham var at det umuligt kunne være en "Bond". Ved bare ikke den ser ikke lovende ud. Selvom næsten alle bond film er kedelige.. Men tror den her bliver endu mere kedelig, men så er der da en ny bond film og sove til :D

Helt enig, det kan dog være den bliver fed alligevel :D

(\__/)
(O.o )
(#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

7

lørdag, 11. marts 2006, 17:32

Hmm, han ligner jo slet ikke en bond synes jeg!

Og hvor er billederne af mr. Mikkelsen? ;)

Har lidt en bange anelse om at filmen bliver noget over-teknisk noget, som drukner i special effekter og ikke har meget bond-charme. Ikke at jeg ved noget om det :)

8

lørdag, 11. marts 2006, 18:11

Jeg er stadig lidt skeptisk over filmen. Mine forventniger er blevet lidt mindre.

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
- Albert Einstein

9

lørdag, 11. marts 2006, 18:43

Citeret

Originally posted by SlackeR

Citeret

Hvorfor det? Jeg synes faktisk den del ser godt nok ud. Craig ligner faktisk en bond synes jeg. Og han er da vist kendt for at spille meget godt. Men der er nok kun tilbage at se :)

Må give dig fuldstændig ret! - Kan stadig huske da Pierce Brosnan skulle spille Bond for første gang, og de skeptiske "anti-bond" tanker jeg havde dengang har jeg ikke nu.

Men men, vi får se.

10

lørdag, 11. marts 2006, 18:52

Citeret

Craig ligner faktisk en bond synes jeg.

Ej, tværdigmod. Muskler er ikke Bond-stil 8) James Bond har ikke brug for muskler :ph34r:

Citeret

Og han er da vist kendt for at spille meget godt.

Tja, han har været med i et par ok film, men ikke det HELT store IMO. Men man skal jo starte et eller andet sted.

Hans CV trækker dog ned med hans medvirken i Tomb Raider .... kors han var tynd i den film ... men måske bare mig der forventede for meget. Man kan jo nok ikke forvente Godfather-niveau i en "babe-film" :))

Men hey ... Samantha Bond er stadig med ... (lam bond-humor) ... :))

btw Cleese rocks :hb:

11

søndag, 12. marts 2006, 00:43

Ja, så længe John er med går det ikke helt galt. Han er jo humor-kongen :))

Angående at ligne en bond mente jeg nu også mere sådan stil og sådan. Og ansigt. Passer meget fint med de fleste af de andre typer :)
Jeg er mere forhåbningsfuld nu end før..

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.