Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 6. marts 2006, 09:44

I går da alt for meget i detailer..

Synes det er genialt lavet..

Liger da helt vildt godt.. (Ikke personerne, men selve introen)..

Så vidt jeg har kunne læse mig til er det kun introen der er blevet lavet..

Og Matt Groening har så vidt jeg kan finde ud af også givet tilladelse til at denne intro vil blive brugt på et par afsnit i den kommende sæson...

23

mandag, 6. marts 2006, 13:45

Den er godt lavet. :D :9xo

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
- Albert Einstein

24

mandag, 6. marts 2006, 15:29

Men jeg kan ikke se linket :boxed:

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12735&sid=[/IMG]

25

mandag, 6. marts 2006, 17:39

Kulisserne ligner da meget men personerne er da helt hen i vejret. Jeg syntes der er svært at relatere til tegneserien når man ser familien Simpson i klippet.
Visse ting kan man bare ikke lave på almindelig film, ligesom Stephen King gyser romaner, de duer slet ikke på film, det samme gælder for Simpsons efter min mening. Det skal sq være tegnefilm ;)

26

mandag, 6. marts 2006, 17:41

Citeret

Originally posted by PimpF
Kulisserne ligner da meget men personerne er da helt hen i vejret. Jeg syntes der er svært at relatere til tegneserien når man ser familien Simpson i klippet.
Visse ting kan man bare ikke lave på almindelig film, ligesom Stephen King gyser romaner, de duer slet ikke på film, det samme gælder for Simpsons efter min mening. Det skal sq være tegnefilm ;)

Selfølig skal det være tegnefilm eller syntes jeg det mister sin charme. :D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.