1

søndag, 26. februar 2006, 10:17

Yeah... sidste nye nyhed :D:D

Ved ikke om i kender det, men det er en kæmpe festival efterhånden kig selv på www.beachparty.dk

Det foregår over 4 dage... og damn Bloodhound gang kommer, det er fandme stort :D ... glæder mig voldmeget :D

2

søndag, 26. februar 2006, 10:50

Skal ind og se bloodhound gang i vega på torsdag :D

3

søndag, 26. februar 2006, 11:12

Hvis bare jeg havde råd ville jeg også være at finde på Beachparty i år :S Desværre er jeg lige vendt hjem fra skiferie, og skal også til Nibe Festival!! Der kommer ellers mange fede kunstnere og ½ af min tidligere efterskole kommer der :)

4

søndag, 26. februar 2006, 12:40

det er faktisk slet ikke så dyrt...

syns jeg ihvertfald ikke :P ... er allerede begyndt at spare op, og har bestilt 5 kasser øl til der... og så skal jeg bo 10 minutters gang fra pladsen ... kan det blive bedre?:D

5

søndag, 26. februar 2006, 13:13

Citeret

Originally posted by FlexQ
det er faktisk slet ikke så dyrt...

syns jeg ihvertfald ikke :P ... er allerede begyndt at spare op, og har bestilt 5 kasser øl til der... og så skal jeg bo 10 minutters gang fra pladsen ... kan det blive bedre?:D

Heey, jeg skal også til beachparty! :D Det blir så fedt!!

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

6

søndag, 26. februar 2006, 13:30

De er sq da ikke for kloge at holde det i starten af juni. Foråret (regntiden) er jo knap overstået. Sådan noget skal man holde i slutningen af juli eller begyndelsen af august...

7

søndag, 26. februar 2006, 13:36

Flyttet til "Film & Musik".

8

søndag, 26. februar 2006, 13:45

Citeret

Originally posted by Yilar
De er sq da ikke for kloge at holde det i starten af juni. Foråret (regntiden) er jo knap overstået. Sådan noget skal man holde i slutningen af juli eller begyndelsen af august...

så de skal holde den lige oven i en anden festival?

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

9

søndag, 26. februar 2006, 13:49

Det er sjovt som de hvert år placerer beach party og rock am ring på min fødselsdag. Jeg elsker gaver for højt til den slags. ARGH!

- Trine, hende den fine

10

søndag, 26. februar 2006, 14:51

Citeret

Originally posted by Yilar

Det ved jeg nu ikke. Jeg har de sidste tre år været til jelling festival. Det er den første festival så vidt jeg ved, ligger sidste weekend i maj.
Vi har sgu altid haft det mest kanone vejr.
Hvor en som Roskilde jo altid har højt solskin og tørvejr, ikke? ;)

11

søndag, 26. februar 2006, 15:23

Citeret

Originally posted by SlackeR
Det ved jeg nu ikke. Jeg har de sidste tre år været til jelling festival. Det er den første festival så vidt jeg ved, ligger sidste weekend i maj.
Vi har sgu altid haft det mest kanone vejr.
Hvor en som Roskilde jo altid har højt solskin og tørvejr, ikke? ;)

Rock i Herning, eller Herning Rocker som det hedder nu efter en del problemer, er også placeret sidst i maj. Og selvom vejret ikke altid er godt på det tidspunkt, så er det faktisk maj måned der har tendens til at være bedst til sådanne arrangementer.

Den danske sommer består jo som bekendt kun af 2 dage i august ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Burger" (26.02.2006, 15:24)

12

søndag, 26. februar 2006, 23:12

Bare en skam Bloodhound Gang skulle være ganske forfærdelige live....

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

13

tirsdag, 28. februar 2006, 19:09

Citeret

Originally posted by Butcher

Jaer det er lidt ærgeligt :-/
Men det kunne være meget sjovt at se i egen person alligevel.

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

14

tirsdag, 28. februar 2006, 20:00

Citeret

Originally posted by SimonSKAT

Citeret

Joh det kunne det da. Men vil da personligt MEGET hellere se Kashmir(igen) som kommer til Jelling i år ;)

Men hvem husker ikke de gamle dage hvor man gik i folkeskole og sad til computerparty(TCP-IP i kibæk) og hørte The Bad Touch :))

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

15

tirsdag, 28. februar 2006, 21:48

Citeret

Citeret

Originally posted by SimonSKAT

Citeret

Joh det kunne det da. Men vil da personligt MEGET hellere se Kashmir(igen) som kommer til Jelling i år ;)

Men hvem husker ikke de gamle dage hvor man gik i folkeskole og sad til computerparty(TCP-IP i kibæk) og hørte The Bad Touch :))

en dejlig klassiker :))
Kunne være man skulle overveje Jelling i år så.

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.