Prepare for total domination en sang ... hva for en ? :)

  • de siger i starten "Prepare for total domination" så det vist i en Dance film.



    nogen der ved hvem der har lavet den ?



    kan godt have været i Sensation Black and White jeg har set det.

  • hehe.. har set dem :D.. de ser totalt onde ud.. du sku os ta at checke qlimax festivalerne der bliver holdt det samme sted xD.. anyways.. jeg er meget sikker på at det er en stemme der har sagt alt det til den specielle festival.. men kan lide checke efter og se om jeg kender den..

  • Dette er en mulighed men er ikke sikker.. det er en form for dance sang men den stammer helt tilbage fra 90'erne.. hvis du har set bring it on (den der heppekors film med dejlige kirsten dunst). Der er en sang hvor de siger: PREPARE FOR TOTAL DOMINATION!! og så kommer den velkendte melodi som også er med i space jam..

  • tjaeh.. den orginale er lavet af 2unlimited og hedder vist are you ready for this men der er ikke det der: PREPARE! FOR TOTAL DOMINATION!. hvis du leder efter prepare for total domination skal du nok søge på Bring it on OST (original soundtrack).. der er vist os en del mere knald på domination versionen.. nu når jeg lige for hørt den originale igennem(yep har deres album) sys jeg den er ret tynd i det hele :)..


    Men det er enten:


    2Unlimited - Are you ready for this


    eller


    ????? - Prepare for total domination ("Bring it on" OST)


    Have fun searching :finger:

  • "Get Ready For This"
    Written by Jean Paul de Coster, Filipe de Wild, Raymond Slijngaard & Simon Harris
    Performed by 2Unlimited
    Courtesy of Byte Records - Belgium



    Kunne ikke finde ud af om det var are you ready for this eller get ready for this :)

  • jo tak Macimuz men så langt er vi nået ;) hehe


    nu var det mere om det er et remix de bruger i Bring it on.
    da det nummer der hedder "Get Ready For This" lyder lidt for .. stille / tynd i det, i forhold til den de spiller i selve filmen, som også starter med "Prepare for total domination" hvilket den ikke gør i "Get ready for this" på deres soundtrack fra Bring it on :)

  • Den findes vidst i en del versioner ja. Præcis hvilken der lige bruges i den film tør jeg ikke byde på. Men højest sandsynligt den der er på soundtracket.


    Den vil nok lyde lidt forskelligt alt efter hvilket anlæg den bliver spillet på.


    Og muligvis man har givet bassen lidt ekstra volume til filmen.


    btw, havde ikke lige gennemlæst de øvrige svar :O


    Edit:
    Ellers en fin film at stene, intet mesterværk dog. Men savle og Kirsten Dunst kan man jo altid :))


    Bare lov mig du ikke vælger at se 2eren :boxed: