Nye håb omkring Max Payne filmatisering

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer
    det skulle ikke undre mig hvis de satte Keanu reeves til at spille payne himself. X( håber det ikke


    Tror godt han kunne klare det..


    Men den jeg har i hovedet er bruce willis.. Efter man så Sin City kunne jeg ikke lade være med at tænke tilbage på Max Payne... Det er 100% samme stemning :))

  • Quote

    Originally posted by købkøb


    Tror godt han kunne klare det..


    Men den jeg har i hovedet er bruce willis.. Efter man så Sin City kunne jeg ikke lade være med at tænke tilbage på Max Payne... Det er 100% samme stemning :))


    jeg har bare lidt svært ved at se bruce i den rolle (det bliver sikkert arnold) :ph34r:

  • Tjaa, har set et billede i tidernes morgen, hvor man havde afbilledet Christian Slater som Payne! Han lignede ham på en prik, men en ting er at ligne, noget andet er at spille payne !

  • Keanu reeves tror jeg faktisk at han ville klare det ok, han er jo vant til at lave alt det der bullet time fra the matrix filmene.


    Ellers kunne de også lave den computer animeret, eller som anime (dream on..?)


    de skal bare holde Uwe Boll langt væk fra det.


    spillet er godt, men det kan self. altid ødelægges af en skod film

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Det kan også være de skulle vælge stemmeskuespilleren fra spillene.. Det er vist også ham han er modelleret efter, så hvis han kan lave ordentlig mimik og bevægelse bliver det ikke meget bedre ;)

  • Quote

    Originally posted by købkøb


    Tror godt han kunne klare det..


    Men den jeg har i hovedet er bruce willis.. Efter man så Sin City kunne jeg ikke lade være med at tænke tilbage på Max Payne... Det er 100% samme stemning :))


    Ham tænkte jeg også på han spiller altid en strømmer:D
    Kathrine seta jones til at spille alice:S
    Hun er lækker:P

  • Jeg kunne godt tænke mig at se Bruce Willis eller Mickey Rourke i den rolle. Eller Tom sizemore i hans yngre (lettere) dage.


    Tror også Nicolas Cage ville være god. Han er god til at spille den der semi-selvmedlidne falliterklæring.

  • Quote

    Originally posted by CrazYhanDi


    Helt klart Jim Carey... :))


    Det sjove er faktisk, at Quintin skulle producudere en krigsfilm af en slags her iår (dvs. den skulle vidst komme i år), hvor vi bla. ser Eddie Murphy 8o

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    Det kan også være de skulle vælge stemmeskuespilleren fra spillene.. Det er vist også ham han er modelleret efter, så hvis han kan lave ordentlig mimik og bevægelse bliver det ikke meget bedre ;)


    Joooh. Men han har nok ikke et navn. Der skal jo gerne være nogen kendte...

  • Mit bedste bud ville være Mel Gibson, ja han er ved at være lidt halvgammel, men hvis i har set "Payback" så tror jeg godt i kan forstå hvorfor jeg mener han burde spille ham.

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer


    jeg har bare lidt svært ved at se bruce i den rolle (det bliver sikkert arnold) :ph34r:


    Til Kolyzer: Sorry for OT emn din signatur er for høj.


    Jeg ville faktisk mene at Keanu ville være god i den rolle.
    Syntes han har spillet godt i alle hans film.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

    Rettet en gang, sidst af Aagaard1000 ().