"my humps" - muligvis det dårligste stykke "musik" nogensinde lavet

  • er dt bare mig eller er nutidens popmusik totalt elendig (generelt)... hvordan kan et nummer som "my humps" være populært??? eller hvad med det der "flip it like a DJ" - sikke noget lort.


    er der bare en herinde der bryder sig om omtalte tracks?

  • Quote

    Originally posted by xenon
    er dt bare mig eller er nutidens popmusik totalt elendig (generelt)... hvordan kan et nummer som "my humps" være populært??? eller hvad med det der "flip it like a DJ" - sikke noget lort.


    er der bare en herinde der bryder sig om omtalte tracks?


    Well.. Hvis det kan få tøserne på dansegulvet til at gå amok - klager jeg ikke! :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Jes synes også, at den stinker ("My humps". Især i forhold til nogle af de numre, der var på deres gamle plade ala. "Where is the love" osv.


    Mine tanker omkring det andet er mindst lige så negativt stemte.


    Men nu hører jeg også primært:


    R.E.M.
    U2
    The Cardigans
    Coldplay


    osv.

  • Der er penge i lortet, synge live kan Black Eyed Peas heller ikke, bare se Live 8, pyha det var hårdt at komme igennem deres performance...

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • selve rytmen og musikken er da fed nok...teksten er jo kun med skjulte udtryk for sexuelt ladede ord pga censur......på den måde udstiller de også hykleriet i censurreglerne.....ikke som eminem der er ligeglad, og så hører man bare en masse pauser i teksten 50% af sangen igennem :D

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • elsker B.E.P. ...de er stadig en flok tjaldere selv efter de er blevet superstjerner.....grinte min røv i laser efter at have hørt dengang de brændte et studie af pga de glemte en tændt joint :D

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • My Humps, sys jeg er en dårlig sang.. Men musikvideoen er jeg svært glad for :))


    Hva angår Flip it like a DJ, så hørte jeg den første gang da jeg var inde og se Zulu Awards, og må ærlig talt sige at jeg godt ka mærke det er nogen år siden jeg fulgte med i popgenren.. Rent ud sagt elendig..


    Nu er jeg generelt ikk meget til pop genren, men der er godt nok blevet spyttet meget skrammel ud af den globale musikmaskine de sidste par år..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Nogle lader jo til at synes om nummeret (og det er ikke mig inkl.).


    Men det er som nævnt musik der bringer tøserne ud på gulvet, og vi ved jo alle hvorfor fyre går i byen. Ja, behøver vel ikke ligge 2 og 2 sammen for jer :$


    "Flip it like a dj" har da et eller andet beat jeg til tider kan finde ok, hvis jeg tilfældigvis zapper forbi the Voice Tv ! Ellers også helt udenfor hvad jeg lytter til!


    Men begge numre falder da ikke helt inden under de værste produktioner ever (måske sidstnævnte er tæt på)?

  • tweakere jeg elsker jer, aldrig har jeg været mere enig med jer "my humps" er det værste nogen sinde lavet. alle mine kammerater sys den er totalt fed og jeg er ved at brække mig, hver gang der kommer en 3 reklame slukker jeg fpr TV'et af frygt for det kunne være den med "my freeking humps"

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • er der nogen der kan huske me&my ......de var da langt værre. og så det der tyske technotramper "musik"

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Det er jo din smag?


    ja? jeg vil sqda ikke udtale mig om andres smag......vel????


    :pokey:

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman


    ja? jeg vil sqda ikke udtale mig om andres smag......vel????


    :pokey:


    lol :D



    Jeg er heller ikke været meget for "my humps"... Det er en rigtig narrefisse-sang imo. "Spend all your money on me"... :ohmy:... Hell no...


    Jeg synes poppens charme er ved at falde af på dem. Det gælder mange genre: Dance, Techno osv.


    Det gamle Dance og Techno var imo for mega vildt :hb:

  • "my humps" er bare et stykke dårligt musik, man ikke kan være bekendt at torturere sin stereo, media player eller mobil med...


    de har nok ikke engang skrevet sangen selv.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Altså det er jo altid en smags sag sammenlignet med meget musik vil jeg sige my humbs er skod.... men jeg vil da så også sige at der er MEGET ringere musik som er populært lige nu. Tag james blundt eller hvordan han nu staves... seriøst du kan tage alle personer på jorden og tror ikke du finder nogen med en ringere sang stemme den mand er totalt blæst for alt hvad der har musik at gøre. Sammenlignet med hans musik bliver my humbs lige frem til god musik... ikke at det siger så meget.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy