Filmnyheder [Narnia + Bladerunner]

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    http://filmz.dk/forum/item/17700/


    Så er der lidt news om opfølgeren på "hittet" narnia - løven, heksen og garderobeskabet. Sætter hit i gåseøjn, da der herinde var en del blandede meninger.


    Jeg så Narnia da den var i biografen, og må sige at jeg er lidt skepsisk over en 2'er :rolleyes:

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    How come ?


    Den var fin nok, men ikke min kop te. Kan ikke helt lide historien. Så det bliver nok bare ikke en jeg Skal se.


    EDIT: Men den var godt lavet, med figurene.

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

    Rettet en gang, sidst af momonoa ().

  • Det eneste jeg er irriteret over, hvad angår historien er, at man ikke følger bøgerne kronologisk. Eller får noget med fra dem alle sammen.


    1eren giver en forklaring på hvordan Narnia opstod, hvor garderobeskabet kommer fra osv. At det hele så minder meget om jordens skabelse ifølge kristendommen, ja det er så en anden historie. I det hele taget er bøgerne fyldt med kristne budskaber!

  • Jeg har så aldrig læst bøgerne. Det kunne da være jeg skulle gøre det, istedet for at se filmene. ;)

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • sån er det jo altid når man skal lave en film. der kommer det hele aldrig med. Sådan er det jo også med harry potter og ringenes herre...

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Quote

    Originally posted by ostermark
    sån er det jo altid når man skal lave en film. der kommer det hele aldrig med. Sådan er det jo også med harry potter og ringenes herre...


    Det er korrekt, men med både Harry og Ringene, så har man alle bøgerne med.


    Synes man mangler nogle vigtige detajler ved at undlade nogle af bøgerne. Ikk at de skulle lave en film over hver bog, da der er 7.