Aqua (3 album)

  • Er der virkelig ingen, som har kunne gafle nogle af numrene fra Aquas 3 album. Det ser jo ikke ud til, at der kommer nogle med på en opsamling, hvis der kommer en opsamling???

  • Øhh jeg prøver lige igen. Det var ikke et spørgsmål om Aqua er døde, eller om jeg kan låne deres musik på Biblioteket. Deres 3 plade blev aldrig udgivet. Men det kunne jo være, at der var nogen, som lå inde med noget materialer, som man kunne få lov at høre.

  • Quote

    Originally posted by skumhest
    Øhh jeg prøver lige igen. Det var ikke et spørgsmål om Aqua er døde, eller om jeg kan låne deres musik på Biblioteket. Deres 3 plade blev aldrig udgivet. Men det kunne jo være, at der var nogen, som lå inde med noget materialer, som man kunne få lov at høre.


    Hvis det ikk blev udgivet, så ligger vi vel heller inde med noget .... Også selvom det skulle være promotionmateriale!

  • Quote

    Originally posted by skumhest
    Øhh jeg prøver lige igen. Det var ikke et spørgsmål om Aqua er døde, eller om jeg kan låne deres musik på Biblioteket. Deres 3 plade blev aldrig udgivet. Men det kunne jo være, at der var nogen, som lå inde med noget materialer, som man kunne få lov at høre.


    Så er både Macimuz' og mit svar jo yderst relevante.


    1: Aqua eksisterer ikke mere, ergo bliver materialet aldrig offentliggjort, dem der gør det, gør det ulovligt. Hvilket også gør din request ulovlig, da det du efterspørger kun kan eksisterer som piratkopier.
    2: Derfor kan du kun høre det Aqua musik du kan købe eller låne på biblioteket.