Filmatisering af 24 timer tættere på ...

  • http://filmz.dk/forum/item/17635/


    Nogle vil jo nok fare op ad stolen og sige, nu stopper legen. Men hvis man gad læse lidt mere omkring dette projekt, så kan det være man ligesom jeg får den holdning, at det faktisk kunne blive spændende.


    Men konceptet skulle indil videre være 1 time non-realtime, og den sidste time skulle så foregå i realtime.


    Omend er jeg da spændt på at se hvad man kan få ud af det.

  • Som stor fan af 24 timer serien, så syns jeg da det ser spændende ud, om end ikk andet...


    Er lidt spektisk med at de vil koge 23 timer ned til 1 time og så 1 times realtime til sidst... Hvis det altså er sådan de vil gøre det...


    Men glæder mig da! Sæson 4 er helt forrygende - Afsnittet der kommer imorn er det afsnit der starter spændingen, så glæd jer og husk at se det! :D


    De par gutter, der har fået lov at se sæson 5 allerede, som siger at den er forrygende, håber jeg squ har ret :D Får muligvis lov se sæson 5, men det blir vist først om lang tid at jeg ka få den på disks (Vil helst se dem i en køre istedet for at sku se dem i tossekassen...)

  • Det er nogle pænt geniale serier. Overvejer da også om man skal have dem på dvd. Så et afsnit fra sæson 1 ude hos en ven. Kan bare ikke huske meget af sæson 1. Og med den pris sæson 1-3 har i tiden, kan det nærmest kun betale sige, hvis ikk det lige var fordi jeg har købt andre film hjem.


    I starten synes jeg sæson 4 var totalt død, men da man kom lidt ind i den, ja så sparkede den for vildt røv.


    Jack (Kiefer Sutherland) er totalt cool !


    Han vil vel nok fremover altid have navnet jack hængende på sig, ligesom andre skuespillere kædes sammen med en karakter.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Han vil vel nok fremover altid have navnet jack hængende på sig, ligesom andre skuespillere kædes sammen med en karakter.


    Nok snarrer "Bauer" :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Han er nu også genial i tidligere film han har været med i - og han har været med i mange! http://imdb.com/name/nm0000662/#actorinp


    Specielt den hvor han spiller en ung knægt - 20-22 år - Handler vist om unge der ikk ka finde ud af hva de vil med deres liv... Laaang tid siden jeg har set den, men han spiller fantasisk i den


    Taking Lives blev bestemt heller ikk dårligere af han var med :D


    Men jeg vil bestemt ikk kun huske ham fra 24 timer... Det var godt nok der jeg huskede hans navn fra, men har altid godt ku li hans skuespil

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Nok snarrer "Bauer" :)


    Ja okay, nok nærer Bauer ja :)


    Jo jo, ved han har været med i andre film. Har også set nogle af dem, men det er som Bauer han ligger begravet i min bevidsthed. Ligesom man eksempelvis ofte forbinder Shatner med Kirk og Patrick Stewart med Picard (star trek)

  • Tjah...er heller ikke mange der kan nævne de rigtige navne på Ross, Chandler, Joey, Phoebe, Monica og Rachel.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless