Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Jeg leder efter et techno track med en temlig heftig bas, og en dame der stønner en gang imellem.
Der er et vildt fedt beat i et stykke tid, og så kommer den her dame der stønner imens beatet er på lav tone.
Originally posted by Madsass
Jeg leder efter et techno track med en temlig heftig bas, og en dame der stønner en gang imellem.
Der er et vildt fedt beat i et stykke tid, og så kommer den her dame der stønner imens beatet er på lav tone.
På forhånd tak for hjælpen.
Det skulle vel aldrig som sædvanlig være Lorna - Papi Chulo?
Lol, hvis du kalder Papi Chulo for Techno, så er det noget galt
Lol, hvis du kalder Papi Chulo for Techno, så er det noget galt
Jeg er ligeglad hvad det er. Lidt elektronisk er det vel. Og skulle da mene den har været efterspurgt som dance eller techno herinde før. De to ting skelner jeg ikke imellem, jeg hører som regel ingen af delene
The thrill of XtremeClocking (how it feels): take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.
Originally posted by Pejsen
Må man spørge hvor i køber den slags musik henne på nettet?
Kan utrolig godt lide stilen, men synes det er svært at finde ?!
Evt. skriv en PM
Er tilladt at gemme det fra netradio der bliver streamet ned
The thrill of XtremeClocking (how it feels): take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.
Hvis i er vilde med den slags musik vil jeg råde jer til at skaffe "Olav Basoski feat. Michie One - Waterman".. Totalt fedt nummer! Det rykker på dancecharten lige nu..
E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo