Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 21. januar 2006, 19:18

Sommetider bliver man bare skuffet.
Før i tiden købte jeg ofte en DVD film, sådan uden videre. Det er jeg holdt op med og lejer dem nu først, inden jeg evt. køber dem.

Jeg lejede for nyligt 2 film, som jeg personligt vil nominere til titlen som årets dårligste film.

Det er:
The intended
Horror in the attic.

Er der andre, som har set film, som er så dårlige, at man fortryder at have set dem ?

2

lørdag, 21. januar 2006, 19:27

Open Water.

Slutningen er mere elendig end man kan forestille sig.

Whenever I’m about to do something,
I think “would an idiot do that?” and if they would,
I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

3

lørdag, 21. januar 2006, 19:34

Citeret

Originally posted by Aagaard1000
Open Water.

Enig. Jeg har også set den film. Langtrukket og skuffende.

4

lørdag, 21. januar 2006, 19:49

Ser ikke så mange film jeg synes er skod. For jeg laver altid lidt research først :P Hader nemlig også at sidde i de der 2 timer og så føler man at man har spildt dem.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

5

lørdag, 21. januar 2006, 19:57

hmm jeg var i biffen forrige fredag og se jarhead og det var godt nok slet ikke min kop the.

Følte mig helt tom over at den hele tiden lader op til en god sniperkrig, og så er der ikke én eneste der bliver skudt ???? - sådan noget p** he he

Måske skal den bare forståes som noget andet, men jeg var klar på krigsfilm, så jeg var rigtig skuffet da jeg gik derfra.

6

lørdag, 21. januar 2006, 20:06

Citeret

Originally posted by Aerial
hmm jeg var i biffen forrige fredag og se jarhead og det var godt nok slet ikke min kop the.

Følte mig helt tom over at den hele tiden lader op til en god sniperkrig, og så er der ikke én eneste der bliver skudt ???? - sådan noget p** he he

Måske skal den bare forståes som noget andet, men jeg var klar på krigsfilm, så jeg var rigtig skuffet da jeg gik derfra.

Den har fået MANGE gode anmeldelser. Tror ikke du var mentalt forberedt :D

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

7

lørdag, 21. januar 2006, 20:09

Citeret

Jeg synes godt nok også den lyder som en ordentlig gang crap. Jeg skal ikke betale for at se soldater ornanere :)

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

8

lørdag, 21. januar 2006, 21:34

Citeret

Originally posted by Butcher

Citeret

Jeg synes godt nok også den lyder som en ordentlig gang crap. Jeg skal ikke betale for at se soldater ornanere :)

Eller brænde afføring af :pokey: :boxed:

9

lørdag, 21. januar 2006, 21:52

Kill Bill 2, fandmer en kedelig film.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

10

lørdag, 21. januar 2006, 23:03

Brugte 1 ½ time på en zombiefilm der startede rigtig cool, men endte i en omgang alien misk-mask. Gå langt uden om:

Undead

Jeg har set mange B film, men den her er sku toppen af kransekagen!

11

lørdag, 21. januar 2006, 23:06

Citeret

Originally posted by Aagaard1000
Open Water.

Det vil jeg give dig ret i.

Handling i filmen: ude for dykke. de bliver liggende i vand i mange timer. der kommer hajer. De Dør :D

Men mit valg går på: Forbandelsen

12

lørdag, 21. januar 2006, 23:09

Dark Water.. Den er satmer da kedelig.. Men tror nu den er fra 04..

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

13

lørdag, 21. januar 2006, 23:10

Citeret

Forstår dig godt.. Man vil se noget krig. Men af hvad jeg har læst, handler det ikke om selve krigen, altså hvor de skyder, men hvordan de har det mentalt under den krig.

Men ja, jeg troede sku også i starten at der ville komme de lede sniperkrige. men nej :(

Ret mig hvis jeg tager fejl!

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

14

lørdag, 21. januar 2006, 23:49

Citeret

Originally posted by AnDeN_DK
Dark Water.. Den er satmer da kedelig.. Men tror nu den er fra 04..

Det er nu en meget god film. Dog er The Forgotten virkelig en dårlig film. Samt Kill Bill 1 og 2.

Men kæft hvor er alle Fredag d. 13. filmene også dårlige. Og jeg kunne blive ved og ved ;)

I5 4670K, ASUS Z87-K, GTX770, 8 GB Hyper-X, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
Canon EOS 400D, Playstation 3, Xbox 360 Elite

15

søndag, 22. januar 2006, 00:03

Den er godt nok fra 1999, men jeg har lige fulgt lidt med i From Dusk Till Dawn 2.
Damn, den var godt nok ringe :))

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

16

søndag, 22. januar 2006, 00:08

Serenity... blev rost til skyerne som nyskabende og flot af dem jeg snakkede med der havde set den, og lå højt rated på IMDB, men er du da så ellers gal for en gang bullshit af blanding mellem Resident Evil, The Matrix og Underworld.

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

17

søndag, 22. januar 2006, 00:14

Citeret

Originally posted by Alaza
Serenity... blev rost til skyerne som nyskabende og flot af dem jeg snakkede med der havde set den, og lå højt rated på IMDB, men er du da så ellers gal for en gang bullshit af blanding mellem Resident Evil, The Matrix og Underworld.

Kunne være du ville se anderledes på det, hvis du havde set Firefly.

18

søndag, 22. januar 2006, 00:20

Citeret

Originally posted by The Hans
Sommetider bliver man bare skuffet.
Før i tiden købte jeg ofte en DVD film, sådan uden videre. Det er jeg holdt op med og lejer dem nu først, inden jeg evt. køber dem.

Jeg lejede for nyligt 2 film, som jeg personligt vil nominere til titlen som årets dårligste film.

Det er:
The intended
Horror in the attic.

Er der andre, som har set film, som er så dårlige, at man fortryder at have set dem ?

Årets dårligste film ? ... Kan jeg ikke tage stilling til. Jeg er stadig i Januar måned, så der er laaang tid tilbage af året.

Men vi snakker måske om andre år end 2006 ? ... for de film er jo fra 2002 ... :boxed:

Citeret

Jeg syntes nu godt om den, men nu vidste jeg jo også i det mindste hvad det var for en slags film før jeg satte mig ned og så den. Man kan jo ikke bedømme en film på "coveret" ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (22.01.2006, 00:23)

19

søndag, 22. januar 2006, 00:40

The Amityville horror :roller:
Hm ellers ikke så mange dårlige film jeg har set, laver som regel også lidt research inden jeg ser dem :) Jo, the transporter 2. Latterligt urealistik, men fede nok kampscener osv, men er ligesom om det hele handlingen i den bare varer 5 sek, og så er den slut :P

20

søndag, 22. januar 2006, 00:52

Citeret

Originally posted by Butcher
Den er godt nok fra 1999, men jeg har lige fulgt lidt med i From Dusk Till Dawn 2.
Damn, den var godt nok ringe :))

de var begge mega ringe. Første gang jeg så den, så jeg de første 45 minutter, hvor det var en fed action film med Geaorge Clooney, men så ligepludslig er der nogle der forvandler sig til en vampyr, og det så pisse ringt ud, så slukkede jeg altså igen, satmer skuffet.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

Seneste tests og artikler

0

BitFenix Prodigy M

Vi skal i denne test tage et n
Læs Mere

0

ASUS ROG Crossblade Ranger FM2+

ASUS Republic of Gamers er jo
Læs Mere

95

Stor AMD og PowerColor Mantle Konkurrence

Tweak.dk udlodder i samarbejde
Læs Mere

0

Argon BT-2 Bluetooth receiver

Med fremmarchen af musikstream
Læs Mere
Seneste nyheder

0

HTC One M8 For Windows smartphone er officiel

HTC har officielt annonceret d
Læs Mere

0

Ny Acer XB270HAbprz 27 tommer G-Sync skærm

Acer er på vej med deres nye s
Læs Mere

3

Dwayne The Rock Johnson med i DC Comics-film?

Ifølge AP er Dwayne The Rock J
Læs Mere

0

Første trailer til Men, Women and Children

Første trailer til Jason Reitm
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.