Road to Perdition - Værd at se?

  • Det er en rigtig fed film. Du kan lige så godt se den.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg synes, at den er rigtig fed. Jeg har den selv på dvd. Men det er helt klart en fed film som er værd at se.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Det er en rigtig fed film. Du kan lige så godt se den.


    K, hva handler den - MEGET kort - om?


    Quote

    Originally posted by eXodus
    Syns den var stort set kedeligt.


    Det er jo ikk meningen det ska være et actionbrag ;)

  • Quote

    Året er 1931. Mens depressionen kaster lange skygger over mange amerikanske familier, hersker der tilsyneladende ro og disciplineret orden hos familien Sullivan. Michael Sullivan (Tom Hanks) lever udadtil en ganske normal tilværelse med sin hustru og deres to velopdragende sønner - men forstadsidyllen har en mørk og blodig bagside. I virkeligheden er Sullivan hitman for den patriarkalske ganster John Rooney (Paul Newman) hvis voksne søn også er i branchen. En ganske almindelig aften på et ganske almindeligt job går alting imidlertid galt, og pludselig kastes Sullivan og hans ældste søn på flugt gennem landet; med en iskold kollega lige i hælene...


    http://www.dvdoo.dk/dvdoo/film.asp?Command=11232

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    K, hva handler den - MEGET kort - om?



    Det er jo ikk meningen det ska være et actionbrag ;)


    Jeg ved det, synstes bare ikke om den. Mange af Tom Hanks film er fede, som Cast Away, men den her var lidt "crap" imo.

  • Quote

    Originally posted by eXodus


    Jeg ved det, synstes bare ikke om den. Mange af Tom Hanks film er fede, som Cast Away, men den her var lidt "crap" imo.


    Det er en meget dyster og mørk film. Der er ikke meget "godt humør" i filmen, hvis kan sige det sådan. Men jeg syntes også det er en fed film.

  • Jeg er vild med den, elsker gangsterfilm.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • En udmærket film, som jeg også så.
    Desværre gav det pludseligt isslag, der ville noget, med det resultat at hovederne på parabolen isede til,
    så det var umuligt at se de sidste 15 min. af filmen. Det har jeg aldrig oplevet før :boxed: