Nyt omkring "kommende" Star Trek film ...

  • Så nu hellere, at de bare fokuserede på én "generation", og at den var Picard's besætning. Og så naturligvis med Frakes tilbage som Number 1. Han skiftede jo til Kaptajn på Titan sidst vi så ham i Nemesis. Men jeg ville ønske der ville komme en historie der ville fortsætte efter Nemesis, hvor vi måske ser Data tilbage som sig selv i form af B4.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Så nu hellere, at de bare fokuserede på én "generation", og at den var Picard's besætning. Og så naturligvis med Frakes tilbage som Number 1. Han skiftede jo til Kaptajn på Titan sidst vi så ham i Nemesis. Men jeg ville ønske der ville komme en historie der ville fortsætte efter Nemesis, hvor vi måske ser Data tilbage som sig selv i form af B4.


    Ye, det kunne jeg i bund og grund også godt tænke mig. Den lagde alligevel op til muligheden.


    Havde nu også gerne set man gav sig i kast med besætningen fra Enterprise.

  • Synes bare, at det der mix-max mellem de forskellige generationer bliver alt for usandsynligt. Star Trek Generations var da OK. Men ikke vildt fed. Synes det er mærkeligt med den blanding af ældre og nyere cast. Det virker mest som om, at de prøver at fange det størst mulige publikum, ved at tiltale fans af hver sin respektive serie.


    Hvis de dog bare turde satse udelukkende på én serie.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Synes bare, at det der mix-max mellem de forskellige generationer bliver alt for usandsynligt. Star Trek Generations var da OK. Men ikke vildt fed. Synes det er mærkeligt med den blanding af ældre og nyere cast. Det virker mest som om, at de prøver at fange det størst mulige publikum, ved at tiltale fans af hver sin respektive serie.


    Hvis de dog bare turde satse udelukkende på én serie.


    Ved ikke helt, generations var trods alt den første film med castet fra TNG. Synes det alligevel gav det hele en lidt mere flydende overgang.


    Hvad andet er, så er castet fra TNG vel også ved at være oppe i årene. Dog har problemerne vidst oftest været, at Data (kan ikke huske skuespillerens navn) enten ikke har villet medvirke, eller det har været svært at gøre Data virkelighedstro. Altså fordi han jo ikke ældes.


    Meen en sidste film for ligesom at afslutte en række af film med castes fra TNG ville nu være iorden.

  • Han hedder i øvrigt Brent Spiner :) Han har altid været min yndlingskarakter :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Han hedder i øvrigt Brent Spiner :) Han har altid været min yndlingskarakter :)


    Ahh ja, det var navnet.


    7eren (generations) har nu alligevel nogle gode scener med Data, hvor han får sin følelseschip i...


    Number 1 er nu min favorit :D


  • Har altid været fascineret af Data også pga. det med følelseschuppen og i First Contact hvor hans stilles i det dilemma hvor han kan blive mere menneskelig :)


    Elsker alt det der.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Har altid været fascineret af Data også pga. det med følelseschuppen og i First Contact hvor hans stilles i det dilemma hvor han kan blive mere menneskelig :)


    Elsker alt det der.


    Ganske rigtigt ... 8'eren er nu også den bedste efter min mening.

  • I love ST !!!!!!!!!!!
    Alt skal ses , he he.
    First Contact er den med bedste handling.
    Insurrection er også god handling.
    Nemesis er den flotteste.
    Af den gamle besætning , er The wrath of Khan bedst.
    PS: Har hele box med 10 stk.
    Nu når jeg tager til USA skal jeg også i Universal og se deres studie.




    The_Unforgiven


  • Lucky bastard :))


    Den står også på men indkøbsseddel over dvder ...