Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 19. januar 2006, 12:51

http://filmz.dk/forum/item/17360/

Jeg ved vi er nogle stykker herinde, som mere eller mindre er fan af Star Trek ..

til trods for ideen et eller andet sted er spændende nok, så tror jeg nu nok der går noget tid inden vi ser filmen. Og den går nok, ligesom 10eren, kun i få biografer i landet ...

2

torsdag, 19. januar 2006, 13:22

Så nu hellere, at de bare fokuserede på én "generation", og at den var Picard's besætning. Og så naturligvis med Frakes tilbage som Number 1. Han skiftede jo til Kaptajn på Titan sidst vi så ham i Nemesis. Men jeg ville ønske der ville komme en historie der ville fortsætte efter Nemesis, hvor vi måske ser Data tilbage som sig selv i form af B4.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

3

torsdag, 19. januar 2006, 13:51

Citeret

Originally posted by Berleburg
Så nu hellere, at de bare fokuserede på én "generation", og at den var Picard's besætning. Og så naturligvis med Frakes tilbage som Number 1. Han skiftede jo til Kaptajn på Titan sidst vi så ham i Nemesis. Men jeg ville ønske der ville komme en historie der ville fortsætte efter Nemesis, hvor vi måske ser Data tilbage som sig selv i form af B4.

Ye, det kunne jeg i bund og grund også godt tænke mig. Den lagde alligevel op til muligheden.

Havde nu også gerne set man gav sig i kast med besætningen fra Enterprise.

4

torsdag, 19. januar 2006, 13:55

Synes bare, at det der mix-max mellem de forskellige generationer bliver alt for usandsynligt. Star Trek Generations var da OK. Men ikke vildt fed. Synes det er mærkeligt med den blanding af ældre og nyere cast. Det virker mest som om, at de prøver at fange det størst mulige publikum, ved at tiltale fans af hver sin respektive serie.

Hvis de dog bare turde satse udelukkende på én serie.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

5

torsdag, 19. januar 2006, 14:12

Citeret

Synes bare, at det der mix-max mellem de forskellige generationer bliver alt for usandsynligt. Star Trek Generations var da OK. Men ikke vildt fed. Synes det er mærkeligt med den blanding af ældre og nyere cast. Det virker mest som om, at de prøver at fange det størst mulige publikum, ved at tiltale fans af hver sin respektive serie.

Hvis de dog bare turde satse udelukkende på én serie.

Ved ikke helt, generations var trods alt den første film med castet fra TNG. Synes det alligevel gav det hele en lidt mere flydende overgang.

Hvad andet er, så er castet fra TNG vel også ved at være oppe i årene. Dog har problemerne vidst oftest været, at Data (kan ikke huske skuespillerens navn) enten ikke har villet medvirke, eller det har været svært at gøre Data virkelighedstro. Altså fordi han jo ikke ældes.

Meen en sidste film for ligesom at afslutte en række af film med castes fra TNG ville nu være iorden.

6

torsdag, 19. januar 2006, 15:02

Han hedder i øvrigt Brent Spiner :) Han har altid været min yndlingskarakter :)

7

torsdag, 19. januar 2006, 19:02

Citeret

Ahh ja, det var navnet.

7eren (generations) har nu alligevel nogle gode scener med Data, hvor han får sin følelseschip i...

Number 1 er nu min favorit :D

8

torsdag, 19. januar 2006, 19:03

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Ahh ja, det var navnet.

7eren (generations) har nu alligevel nogle gode scener med Data, hvor han får sin følelseschip i...

Har altid været fascineret af Data også pga. det med følelseschuppen og i First Contact hvor hans stilles i det dilemma hvor han kan blive mere menneskelig :)

Elsker alt det der.

9

torsdag, 19. januar 2006, 19:10

Citeret

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Ahh ja, det var navnet.

Har altid været fascineret af Data også pga. det med følelseschuppen og i First Contact hvor hans stilles i det dilemma hvor han kan blive mere menneskelig :)

Elsker alt det der.

Ganske rigtigt ... 8'eren er nu også den bedste efter min mening.

10

fredag, 20. januar 2006, 12:31

I love ST !!!!!!!!!!!
Alt skal ses , he he.
First Contact er den med bedste handling.
Insurrection er også god handling.
Nemesis er den flotteste.
Af den gamle besætning , er The wrath of Khan bedst.
PS: Har hele box med 10 stk.
Nu når jeg tager til USA skal jeg også i Universal og se deres studie.

The_Unforgiven

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The_Unforgiven" (20.01.2006, 12:31)

11

fredag, 20. januar 2006, 12:34

Citeret

Originally posted by The_Unforgiven
I love ST !!!!!!!!!!!
Alt skal ses , he he.
First Contact er den med bedste handling.
Insurrection er også god handling.
Nemesis er den flotteste.
Af den gamle besætning , er The wrath of Khan bedst.
PS: Har hele box med 10 stk.
Nu når jeg tager til USA skal jeg også i Universal og se deres studie.

The_Unforgiven

Lucky bastard :))

Den står også på men indkøbsseddel over dvder ...

Seneste tests og artikler

1

Silverstone Raven RV05

Så er tiden kommet til, at vi
Læs Mere

0

Cooltek W1 - Window Black

De sidste par kabinetter, vi h
Læs Mere

0

BitFenix Prodigy M

Vi skal i denne test tage et n
Læs Mere

0

ASUS ROG Crossblade Ranger FM2+

ASUS Republic of Gamers er jo
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Her er ASRock X99 Extreme6 LGA 2011 bundkortet

ASRock viser nu deres X99 Extr
Læs Mere

2

AMD er på vej med to nye FX processorer

AMD forbereder to ny FX serie
Læs Mere

0

ASUS Essence III har fået en EISA European USB DAC 2014-2015 Award

ASUS har i dag annonceret at d
Læs Mere

0

Ny ASUS RT-AC87U AC2400 Dual-Band Gigabit Wireless Router

ASUS har annonceret RT-AC87U,
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.