1

mandag, 16. januar 2006, 13:50

Seføli er den startet Fredag d. 13. :D

http://www.fd3movie.com/

2

mandag, 16. januar 2006, 16:24

Hehe .. Bare filmen bliver ligeså underholdende som de to andre .. :crazyeyes:

3

mandag, 16. januar 2006, 16:41

De to sidste er virkelig fede. Håber på endnu en succes :D

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

4

mandag, 16. januar 2006, 16:49

Handlingen giver jeg ikke meget for, den er efterhånden malket godt og grundigt - men det er sjovt hvordan folk dør i filmene :)

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

5

mandag, 16. januar 2006, 16:53

Citeret

Originally posted by Butcher
Handlingen giver jeg ikke meget for, den er efterhånden malket godt og grundigt - men det er sjovt hvordan folk dør i filmene :)

Netop .. Det er måden de dør på der gør filmene værd at se .. Folk kiggede bare så underligt på mig i biografen da jeg grinede under 1'eren .. :))

6

mandag, 16. januar 2006, 16:58

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Netop .. Det er måden de dør på der gør filmene værd at se .. Folk kiggede bare så underligt på mig i biografen da jeg grinede under 1'eren .. :))

Jahh men etteren er da nu en film med en smule handling og sådan. Der forsøgte de da i det mindste ;)
Jeg har ikke engang set toeren, det gik bare op for mig hvor utroligt lidt indhold der var i ;)

7

mandag, 16. januar 2006, 18:25

Citeret

Originally posted by SlackeR

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Jahh men etteren er da nu en film med en smule handling og sådan. Der forsøgte de da i det mindste ;)
Jeg har ikke engang set toeren, det gik bare op for mig hvor utroligt lidt indhold der var i ;)

Jovist, handlingen er der, men den er malket. Det er præcis det samme i 2'eren som i 1'eren.
Og lur mig om det ikke er det samme i 3'eren ;)

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.