Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 12. januar 2006, 12:14

jeg leder efter en sang som jeg har hørt for lang tid siden... Der er en der synger noget med "life is too short" og så er der melodi fra "the neverending story" med sådan noget dance beats.

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

2

torsdag, 12. januar 2006, 12:27

Kunne det være Kai Tracid - Life is too short?

3

torsdag, 12. januar 2006, 12:42

Citeret

Originally posted by Bubbi
Kunne det være Kai Tracid - Life is too short?

Et rigtig godt bud. :9xo Men er bange for at Neverending Story melodien ikke er med deri. :D 2 sek. Ransager lige mit musik bibliotek...

4

torsdag, 12. januar 2006, 12:49

Pokkers, fandt ikke noget... :boxed:

5

torsdag, 12. januar 2006, 13:10

prøver at se om det er den med Kai tracid...

andre bud?

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

6

torsdag, 12. januar 2006, 13:54

Citeret

Originally posted by Tigerplayer
prøver at se om det er den med Kai tracid...

andre bud?

Flere bud er ikke nødvendige, da det er Kai Tracid - Life is Too Short ... Et af hans bedste numre iøvrigt ...

evt. tag et kig nogle af hans andre tracks...

Too many times
4 just 1 day
concious
destiny's path

7

torsdag, 12. januar 2006, 14:00

Jeg sys bestemt ikke at jeg kan høre "Neverending Story" i nummeret, men måske er det bare mig der er blevet døv. :D Jeg har Radio Edit, og der er heller ikke nogen der synger... Det er udelukkende instrumental. Er det mig der er blevet skør? :boxed:

8

torsdag, 12. januar 2006, 14:13

Citeret

Originally posted by Expendable
Jeg sys bestemt ikke at jeg kan høre "Neverending Story" i nummeret, men måske er det bare mig der er blevet døv. :D Jeg har Radio Edit, og der er heller ikke nogen der synger... Det er udelukkende instrumental. Er det mig der er blevet skør? :boxed:

Hvis du har muligheden for at lytte til video edit, så prøv det ... Der er sang, og der vil du heller ikke være i tvivl :)

9

torsdag, 12. januar 2006, 14:17

Ahhh, dér var den. Skulle lige have den rigtige version. *lol* Pinligt... :O Der kan man bare se hvor meget forskel der er på versionerne. Var bare overbevist om at Radio Edit var den mest brugte/den rigtige version. :D

10

fredag, 13. januar 2006, 15:46

Oh thankyou mighty music gurus here on tweak... :rules:

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.