1

mandag, 9. januar 2006, 20:04

jeg ved godt overskriften ikke siger så meget men håber det er godt nok :D

jeg mangler disse..

Simpsons.
Futurama.
Scrubs.

er der nogen ved hvor man kan købe disse i box set??? helts R2.. men hvis billigt kan det gå and med R1..
jeg vil HELST godt have futurama og simpsons i sådan nogle set hvor der flere sæsoner i en.. f.eks er futurama pakket sammen i 1 pakke da der kun er 4 sæsoner.. tak :)

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

2

mandag, 9. januar 2006, 21:39

Simpsons bliver kun udgivet sæson for sæson. Hvis du vil opnå at have en med elle sæsoner i, tror jeg du skal vente til et par år efter alle sæsoner er udkommet, og så håbe på at der kommer en samlet.

Tror ikke du skal regne med det inden for de første 5-7 år. ;)

3

mandag, 9. januar 2006, 22:30

Citeret

Originally posted by Zlinky
Simpsons bliver kun udgivet sæson for sæson. Hvis du vil opnå at have en med elle sæsoner i, tror jeg du skal vente til et par år efter alle sæsoner er udkommet, og så håbe på at der kommer en samlet.

Tror ikke du skal regne med det inden for de første 5-7 år. ;)

hehe nej desværre.. der er jo i gang med 16.. så hvorfor ikke bare sælge de 10 sæsoner først?? :D hehe jeg ved godt der kun er sæson 7 ude på dvd.. men altså :D nedern jeg skal have så mange ituier.. ja simpsons bliver jo ved til 2008 siger de. og godt :D

Erbo Entertainment

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

4

mandag, 9. januar 2006, 23:32

Futurama udkommer igen i morgen. Sæson-vis. 179,- pr. sæson.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

5

tirsdag, 10. januar 2006, 08:35

Citeret

Originally posted by Berleburg
Futurama udkommer igen i morgen. Sæson-vis. 179,- pr. sæson.

det er det :D dem kan jeg så sagtens finde til 125 per stk.. men jeg ville have et box set med alle 4 sæsonger i... :(

Erbo Entertainment

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

6

tirsdag, 10. januar 2006, 09:06

har lige købt simpsons sæson 1,2,3,4,5og6 til lige godt 55 $ .. hvilket jeg så ikke syns er det helt store, for en masse timers underholdning :)

7

tirsdag, 10. januar 2006, 09:21

Citeret

Originally posted by Schultz
har lige købt simpsons sæson 1,2,3,4,5og6 til lige godt 55 $ .. hvilket jeg så ikke syns er det helt store, for en masse timers underholdning :)

ja du kan købe hver sæson for 129.. i hvert fald fra www.laserdisken.dk

Erbo Entertainment

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.