Lækkert udsalg hos play.com

  • Husk de sender fra Jersey, som ikke er en del af EU, så derfor risikerer man told hvis man bestiller varer til en værdi over 80DKK som er bagatelgrænsen.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by ayu
    Husk de sender fra Jersey, som ikke er en del af EU, så derfor risikerer man told hvis man bestiller varer til en værdi over 80DKK som er bagatelgrænsen.


    Øhh ?


    Nu er det sådan det er kanal-øerne, og det hører til storbritanien ... Hvis de sendte fra Jersey USA ville det nok stå i dollars på siden :razz:


    "These Terms are subject to the laws and exclusive jurisdiction of the Island of Jersey, Channel Islands.


  • Nu er Jersey en del af kanal øerne, og de har så vidt jeg ved selvstyre under den engelske krone, men de er ikke medlem af EU...


    Det har folk fra Filmz måttet erfare, men make my day og bestil en masse, advarede såmænd kun for at være venlig....

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Jeg har efterhånden bestilt MEGET fra play.com og har aldrig oplevet told. Så bestil i bare. De har eksempelvis Quake 4 til £9.99 som jeg kunne forestille mig, at nogle måske var interesseret i.


    Og desuden sender de hver varer for sig selv, netop for at minimere chancen for told. Og husk nu der er fri fragt, så det er deres problem. :D


    Genial side, har desuden den største dvd-samling jeg er stødt på, hvor priserne samtidigt var indenfor rimelighedens grænser.