Butterfly effect 2

  • Har allerede skrevet hvad jeg synes i kommentarerne :)


    "Saenjaina"

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Hvorfor i alverden lave en 2'er?


    Ja 1'eren var ret god, men den lagde jo ikke just op til en 2'er. Så jo, man sku sikkert ha stoppet mens legen var god. Kan ikke rigtig se hvordan den historie sku kunne fortsættes på en troværdig måde... :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by shapeshifter


    Ja 1'eren var ret god, men den lagde jo ikke just op til en 2'er. Så jo, man sku sikkert ha stoppet mens legen var god. Kan ikke rigtig se hvordan den historie sku kunne fortsættes på en troværdig måde... :rolleyes:


    Kan jeg nemlig heller ikke. Derfor virker det også meget underligt at lave en 2'er. Men det er jo sikkert for pengene.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Har allerede skrevet hvad jeg synes i kommentarerne :)


    "Saenjaina"


    Kan nu godt lide din kommentar om Final Destination .. Dog "nyder" jeg disse film for de mest sære måder folk dør på .. :roller:

  • Quote

    Originally posted by tAshDa
    Aaargh, endnu en film ødelagt af en efterfølger..


    Såsom Matrix. Bring It On og alle de der disney!


    pis


    Ikk for at være pernitten, men det var altid meningen der skulle være 3 film af Matrix ...

  • Quote

    Originally posted by tAshDa
    Aaargh, endnu en film ødelagt af en efterfølger..


    Såsom Matrix. Bring It On og alle de der disney!


    pis


    Bring it On? hahaha :D


    Ej men come on folkens. "Nyheden" om en 2'er er da SUPER gammel. Men udover det så, ja det er en skodidé og 100 procent kun for pengene. 1'eren, som den står nu, er IMO et mesterværk. En af de bedste film på min dvdhylde. Så det er pisse ærgeligt. Jeg bliver nødt til at se den, men hvis den er skod så afskriver jeg den bare ;)


    EDIT: Det ser allerede meget skidt ud hehe. Rent canadisk cast og STV. Tsk tsk :crazyeyes:

  • har aldrig forstået hvordan en sequel kan ødelægge en film? den første ændrer sig da ik bare fordi der kommer en sequel..

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Ikk for at være pernitten, men det var altid meningen der skulle være 3 film af Matrix ...


    men nr. 2 & 3 ødelagde 1'eren monster meget..

  • Quote

    Originally posted by tAshDa


    men nr. 2 & 3 ødelagde 1'eren monster meget..


    How ? .. Springet skyldes bla. hende (Aaliyah) som originalt skulle spille Niobe døde


    Eller måske vi skal finde en matrix tråd og fortsætte i , det her er dog om en helt anden film :T

  • Arrrrgh... hader sequals, især sequals der bliver lavet udelukkende pga. at den første film var en kæmpe succes.


    Jeg elsker virkeligt The Butterfly Effect, det er en af den slags film man bare kan se igen og igen, og blive ved med at opdage noget nyt, genialt!


    Men ok, det er da altid noget at man ikke er tvunget til at købe den hjem til DVD-samlingen :D

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Tjaa.. Kan godt være 2'eren bliver en fiasko, men kan da også godt være den ikk bliver..


    Synes Matrix 2 og 3 var ganske gode, og slet ikke med til at ødelægge noget..
    Synes Die Hard's -efterfølgerne har været gode..
    Synes dødbringene våben's -efterfølgere har været gode
    Synes American Pie's efterfølgere har været gode
    Synes Croccodile Dundee's efterfølgere har været gode


    Og kender en del som glæder sig til Ice Age II


    Det er nu engang ikk fordi alle efterfølgere er dårlige.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb


  • shrek 2, terminator 2 ;)

  • Problemet med sequels og deres betydning for den første film er, at folk tænker i sammenhæng. Når der pludselig kommer en efterfølger, tvinger man sig til at tage den med i sin vurdering af selve historien. Og ofte sænker det altså eens opfattelse af historiens helhed.


    Man kan jo ikke tænke på fx Star Wars A New Hope uden at tænke på 5'eren og 6'eren. For man kan ikke benægte at de er der. Og når man så skal afgøre om selve historien er god, er man nødt til at tage dem i betragtning også.


    Om handlingen i de to film ikke angår hinanden er i min vurdering af mindre betydning. Eftersom man alligevel vil sammenflette dem, da de bærer den samme titel.


    Derfor mener jeg, at en efterfølger kan ødelægge en historie fuldstændig, om ikke andet, så i hvert fald ødelægge opfattelsen af historien som helhed.


    Des større betydning filmen har haft personligt på én, des større betydning har det også, når der pludselig kommer en efterfølger. At man så er ligeglad med dette betyder bare (mener jeg) at man i bund og grund er ligeglad med historien.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by origin


    shrek 2, terminator 2 ;)


    Man kunne blive ved i lang tid tror jeg...



    Jeg er kun glad for efterfølgere vil jeg sige.. (For det meste)
    Der er selvfølgelig visse undtagelser

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb