Narnia: Løven, Heksen og Garderobeskabet

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Nåede det ikke?


    Den går da endnu .. I hvert fald her i byen ..


    Lidt lang fra Nordjylland og til herning for at se en film :boxing:


    EDIT: kan se den stadig går i aalborg, den må jeg se

  • Titlen har gjort at jeg hvertfald ikke skal se den før den kommer på TV3 en kold torsdag aften om nogle år...


    Narnia: Løven, Heksen Narnia: Løven, Heksen og Garderobeskabet
    Og Garderobeskabet?
    For mig lyder det som en eller anden total latterlig børnefilm.


    Men jeg skal da ikke forhindre andre i at se den.

  • Quote

    Originally posted by HAM
    Titlen har gjort at jeg hvertfald ikke skal se den før den kommer på TV3 en kold torsdag aften om nogle år...


    Narnia: Løven, Heksen Narnia: Løven, Heksen og Garderobeskabet
    Og Garderobeskabet?
    For mig lyder det som en eller anden total latterlig børnefilm.


    Men jeg skal da ikke forhindre andre i at se den.


    Næste gang spar mig lige for sådan en post TAK

  • Var inde og se den med damen, og damn en god film. Havde forventet noget amatør agtigt børne noget. Men nej, det er krig og kampe og animationerne og selve Narnia er lavet pisse godt. Sådan en film som den skal bare ses i biografen.


    Efter jeg havde set den, sad jeg med en sådan en underlig følelse i maven, at jeg også gerne ville ud og slå nogle kentaurere ihjel :S .. . Alt i alt en god film, tag ind og se den.

  • Quote

    Originally posted by HAM
    Titlen har gjort at jeg hvertfald ikke skal se den før den kommer på TV3 en kold torsdag aften om nogle år...


    Narnia: Løven, Heksen Narnia: Løven, Heksen og Garderobeskabet
    Og Garderobeskabet?
    For mig lyder det som en eller anden total latterlig børnefilm.


    Men jeg skal da ikke forhindre andre i at se den.


    Jeg har set den, og nu skal jeg da komme med en vurdering, der i det mindste går lidt ud over titlen 8)


    Jeg tog i biografen for at se den i den tro at det ikke var det helt store, men det kan da nok være jeg blev positivt overrasket. Det hele er mega flot lavet og jeg synes sq at det var en spændende film! Jeg skal nok lade være med at skrive fortælle hvad der foregår i filmen, men herfra kan den ihvertfald anbefales ;)

  • Quote

    Originally posted by Shooqer
    Lyder til at være en Super film, men mangler bare en at gå i biffen med :rolleyes:


    Lidt kedeligt alene :(


    Jeg kan da tage med dig! Vil gerne se den en gang til! :9xo Hehe :razz:

  • Skulle have været ind at se den i eftermiddag med damen, men hun var skidt tilpas .. Så den film må uheldigvis vente ..


    Ellers en jeg har set meget frem til ... Rimelig fan af bøgerne :hb:

  • Så den på premiere dag, og ja total najs film....


    Gode effecter og folkene i filmen spiller sgu godt.... på en scala fra 1-10 hos mig får den 9,3, håber da der kommer flere af den fra narnia :-)

  • Var inde at se den her imellem jul og nytår og er fandme en fed film hvor effekter osv er helt i top og generelt rigtig flot lavet... men ok når man hyrer specieleffekt folk der lavede LOTR så kan det jo nok ikke gå helt galt :)


    Eneste negative er at jeg følte den var for kort og at det hele går for stærkt... men det er nok fordi man kender historien fra bøger og serien.


    Kan meget varmt anbefales virkelig en god film.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Var inde og se den idag.. og var en smule skuffet da jeg havde hørt så meget godt om den.


    Føler også at det hele går for stærkt, de kommer og så snakker de lige lidt med nogle de møder, og så kan de 4 små britere lige pludselig storme i krig og dræbe store Minotaurer med et stort sværd i den ene hånd han self. ka bære heh :))


    Men effekterne og alle dyrene er SÅ godt lavet, alt det computerlavede er rigtig godt...


    ***MULIG SPOILER***


    Ku ikke lade være med at grine der da løven får klippet alt håret af og dør.. så bliver han lige pludselig genoplivet med alt sit hår tilbage?? :))




    Ellers fin film selv om meget mangler en forklaring... f.eks. hvorfor den lille pige kan kaste en kniv 100 m og ramme plet heh...

  • Quote

    Originally posted by eNiTH



    Ellers fin film selv om meget mangler en forklaring... f.eks. hvorfor den lille pige kan kaste en kniv 100 m og ramme plet heh...


    MAGI!! :))

  • ***SPOILER***


    Ja men det kunne julemanden da godt have sagt nu hvor han var igang med at forklare at buen ville ramme hvis hun bare troede på det :))


    Og samtidig måtte de også godt forklare hvordan lille Edmund der lige "lagde" sit store sværd på heksens solide stav som hun dræbte Kentaure med, lige fik det hugget midt over?? :razz:
    Og for at være rigtig irriterende, hvorfor knækker Peter ikke sammen når en stor pumpet minotaur smadrer sin store tohånds-økse ned på hans skjold som han holder MED EN ARM.



    Men jaja det er jo et eventyr, nok bare mig der er kommet over den alder heh..


  • Nu skal du tænke på Narnia er et andet sted ... Et "eventyrsted" .. Altså anderledes end vores verden. En ting er tiden går anderledes i Narnia end den gør udenfor skabet ..

  • Ja det er jo en magisk verden og hvis vi skal se sådan på de ting så tror jeg godt vi kan strege ret så mange film rundt omkring... båede eventyr men også krigsfilm hvor de holder til både det ene og det andet :)


    Har i tænkt lidt over det med Aslan...


    Han ofre sig selv for en anden...
    Han bliver skadet inden... håret bliver skåret af
    Han genopstår....


    Hmmm bare mig eller passer det temmelig godt på en hvis anden ??


    Er der jo nok en grund til forfatteren er meget kristen og dyrene har stort set allesammen en betydening i meteologi.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • Filmen har faktisk mange relationer til kristendommen ... Men det gør den jo også spændende på den måde, at man kan sidde og opdage disse relationer ..


    Det er også noget jeg elsker ved Matrix, alt det der ligger bag ...