Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 29. december 2005, 17:57

Citeret

Originally posted by Zlinky

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Originally posted by Boris

Citeret

Citeret

Jeg har købt mere end 400 film i gennem Axel. Der er én der ikke dukkede op, og der sendte de bare en ny uden ekstra omkostninger for mig.....Fint firma. :D

Damn du må have mange film :ohmy:

Har du en liste på nettet man må glukke på ?

Ja, det er blevet til et par stykker med tiden. Stort set kun i region 1.
Jeg startede en liste inde på DVD-Venner.dk, men da jeg nåede ca 200 droppede jeg det.

Ahh okay, nu et eller andet sted også forståeligt nok ...

Nu er DVD venners liste jo også noget møg :D

www.dvdprofiler.com - der indtaster du bare EAN koden, og den har ALT. :) - Hvis du så var smart, så fixede du dig en stregkode scanner. ;)

Min egen liste: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Zlinky

Det ser fanme smart ud.....Er det gratis?

22

torsdag, 29. december 2005, 17:58

Citeret

Citeret

Originally posted by Zlinky

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Jeg har købt mere end 400 film i gennem Axel. Der er én der ikke dukkede op, og der sendte de bare en ny uden ekstra omkostninger for mig.....Fint firma. :D

Damn du må have mange film :ohmy:

Har du en liste på nettet man må glukke på ?

Ja, det er blevet til et par stykker med tiden. Stort set kun i region 1.
Jeg startede en liste inde på DVD-Venner.dk, men da jeg nåede ca 200 droppede jeg det.

Ahh okay, nu et eller andet sted også forståeligt nok ...

Nu er DVD venners liste jo også noget møg :D

www.dvdprofiler.com - der indtaster du bare EAN koden, og den har ALT. :) - Hvis du så var smart, så fixede du dig en stregkode scanner. ;)

Min egen liste: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Zlinky

Det ser fanme smart ud.....Er det gratis?

I et hvis omfang, ja.

23

onsdag, 4. januar 2006, 11:44

Yeay! Så kom den sgu!!

Dog virker den ikke på vores DVD afspiller i stuen. Den kan ikke læse den regionskode der er på skiven.

På min computer derimod, siger den, at der er 4 ture tilbage af områdeindstilling. Kan huske der er noget med, at man kun kan skifte regionskode et bestemt antal gange, så låser den.

Er det noget jeg på lovlig vis kan omgå? Kan huske der findes et program der kan gøre noget.

Og er det softwaren eller hardwaren der låser?

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

24

onsdag, 4. januar 2006, 12:10

Mener at det lille program AnyDVD kan gøre det, det er dog et betalingsprogram. Du kan også søge på en firmware der kan gøre dit drev regionsfri.

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

25

torsdag, 5. januar 2006, 12:44

jeg mener at jeg har et lille program der kan gøre den region 0 altså kodefri, bare sæt den til det 5 gange (eller 4 gange for Berle) og så skulle den være kodefri...

ellers en ny firmware. Du kan også bruge ny firmware til DVD'en i stuen (det er den eneste måde at gøre det på)

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

26

torsdag, 5. januar 2006, 12:58

Det der med firmware. Er der ikke mange "uofficielle" udgivelser der? Jeg har en NEC ND-3500A. Vil helst ikke installere noget jeg er utryg ved. Er der ikke officielle firmware releases og et sted hvor man kan se disse?

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

27

torsdag, 5. januar 2006, 21:27

Citeret

Originally posted by Berleburg
Det der med firmware. Er der ikke mange "uofficielle" udgivelser der? Jeg har en NEC ND-3500A. Vil helst ikke installere noget jeg er utryg ved. Er der ikke officielle firmware releases og et sted hvor man kan se disse?

Du får ikke nogle officielle firmware til kodefri , men skidt med det jeg bruger uofficielle og har aldrig haft probs , de virker endda bedre , ang læsning,brænding osv osv.
Regionfree er et godt program til det.

The_Unforgiven

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.