1 stk. Blade Runner (Director's Cut) (R1) bestilt!

  • Efter at have ledt efter denne film i meget lang tid, på et uvist antal hjemmesider, hvor der alle steder stod, at varen var udgået, har jeg nu endelig fundet den. Dog er den Region 1, men så vidt jeg er informeret, betydet dette ikke så meget i nyere DVD afspillere?


    Om ikke andet, så burde jeg ihf. få den på DVD, og så er jeg sg ligeglad med om det er Region 1, 2 eller 0 for den sags skyld. Så længe jeg får den hjem.


    Den er i øvrigt købt hos Axel Music's Racoon halløj. Ikke noget jeg kender til. Men går ud fra det er en butik de er affilieret med et eller andet sted i verden?


    Kæft jeg håber jeg får den hjem. Hvis jeg gør bliver jeg bare totalt lykkelig :D


    Blade Runner is the shit!


    :cheers:

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Kanon. Blade Runner er en suveræn klassiker :)


    Har den dog ikke på DVD, men for en del år siden da den kom ud på laserdisc, sad vi og så den en to-tre weekender i træk. Den er genial. Vildt godt soundtrack, elsker tema-musikken.


    Måske skulle man tage sig sammen og få den købt.

  • Soundtracket er helt eminent. Jeg har det specielle "Esper Edition" soundtrack. Det varer ca 2 timer og indeholder dialoger fra selve filmen. Så det er ligesom at se selve filmen, når man hører soundtracket. Det er helt vildt fedt.


    Elsker den film.


    Jeg har i øvrigt aldrig set Director's Cut. Er det også den du har Unforgiven? Så filmen sidste gang for mange år siden. Da var jeg endda kun en mindre knægt :) Men den formåede til trods for det stadig at sætte dybe spor i mig :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Soundtracket er helt eminent. Jeg har det specielle "Esper Edition" soundtrack. Det varer ca 2 timer og indeholder dialoger fra selve filmen. Så det er ligesom at se selve filmen, når man hører soundtracket. Det er helt vildt fedt.


    Elsker den film.


    Jeg har i øvrigt aldrig set Director's Cut. Er det også den du har Unforgiven? Så filmen sidste gang for mange år siden. Da var jeg endda kun en mindre knægt :) Men den formåede til trods for det stadig at sætte dybe spor i mig :)


    Yep , det er Directors Cut jeg har.



    The_Unforgiven

  • Sålænge du ikke har en hi-end dvdafspiller, så skulle det med reginoerne ikke være noget problem ... Så vidt jeg ved skal man ofte lige have en chip i disse (eller måske det høre fortiden til) ...


    Og Axelmusic kan man altid regne med :)

  • De har i øvrigt sendt varen i går. Så nu skulle det da være grund til at tro, at de har den :)


    BTW


    Quote

    Som medlem af Club Raccoon får du mulighed for at købe titler direkte af vores nordamerikanske samarbejdspartner. Det giver super priser og en række fordele - blandt andet kan du købe en lang række titler, der normalt ikke er tilgængelige i Danmark.


    Priserne er inkl. fragt og alle andre omkostninger - eller som vi siger: Det er prisen fra vores lager til din dør - der er INGEN ekstraomkostninger.


    Der jeg havde købt den. Tror aldrig jeg har rørt noget der kommer fra Nordamerika. Fedt! :D


    Og så er fragten endda gratis - det er sgu ret imponerende.


    Her er min erfaring med denne handel:


    25/12 - Bestilling sendt.
    25/12 - Ordre modtaget.
    25/12 - Betalingsmiddel registreret.
    25/12 - På lager - vil normalt blive afsendt indenfor de næste 24 timer.
    27/12 - Vare sendt - 27/12


    Så nu må vi se hvor lang tid der går før jeg har den hjemme.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Boris
    Jeg har købt mere end 400 film i gennem Axel. Der er én der ikke dukkede op, og der sendte de bare en ny uden ekstra omkostninger for mig.....Fint firma. :D


    Damn du må have mange film :ohmy:


    Har du en liste på nettet man må glukke på ?

  • Tror kun jeg er oppe på de 120 stk. eller deromkring. Skal lige have alle ned fra hylden og sat i rækkefølge og talt op. Overvejer at lave min egen pdf fil med alt mulig info om hver film jeg har. Kunne være skægt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Boris


    Ja, det er blevet til et par stykker med tiden. Stort set kun i region 1.
    Jeg startede en liste inde på DVD-Venner.dk, men da jeg nåede ca 200 droppede jeg det.


    Ahh okay, nu et eller andet sted også forståeligt nok ...

  • Nu er det jo bare ikke alle DVD'er der har en stregkode. Så hvis man har smidt vedlægget ud er det bare surt.


    Men det samme gælder på DVD-Venner da man skal bruge stregkoden til at tilmelde nye udgivelser.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Nu er det jo bare ikke alle DVD'er der har en stregkode. Så hvis man har smidt vedlægget ud er det bare surt.


    Men det samme gælder på DVD-Venner da man skal bruge stregkoden til at tilmelde nye udgivelser.


    Korrekt. Min I, Robot har jeg heller ikke stregkode til, menved at skrive navnet og vælge Japan, voila, så var den der. :) Har dog ikke hovedet selv, har min bror, men har DVD'erne og coveret fra den udgivelse.


    Desuden er DVD Profiler noget større end DVD-Venner, da DVD Profiler jo bliver opdateret worldwide i stedet for de skaldede 13.000 brugere som bruger DVD Venner. :)