God og dårlig filmnyhed

  • helt enig i begge 2... :D


    Fatter ikk hva folk ser i den *#¤"%#%&#¤"¤#¤"%&/()=&&¤ FRØ!!!!




    men glæder mig da til den ny brazilian job :dance:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Syntes begge "nyheder" er dårlige ... Fortrækker klassikeren frem for "hollywood-udgaven"


    Ville også brokke mig hvis de lavede Star Wars 4,5,6 om igen ... ;)


    Hvad så med 7,8,9?
    :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg var >---< så tæt ¨på at lave selvmord da vi var i tyskland med klassen. Den er så fuldstændig lam!? Bare det at reklamen er på tysk kan få mig til at gå fUldstændig grassat.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Syntes begge "nyheder" er dårlige ... Fortrækker klassikeren frem for "hollywood-udgaven"


    Ville også brokke mig hvis de lavede Star Wars 4,5,6 om igen ... ;)


    Ville sgu nyde det :)


    Der er sgu nogle ting der er for grimme at kigge på i de film, nogle vil se det som charme, andre som jeg, se det som noget grimt crap :))

  • Quote

    Originally posted by learner


    Ville sgu nyde det :)


    Der er sgu nogle ting der er for grimme at kigge på i de film, nogle vil se det som charme, andre som jeg, se det som noget grimt crap :))


    Sådan som det er blevet moderne at lave filmene igen, så ved man aldrig :boxed:


    Så en trailer til Poseidon, da jeg skulle se King Kong ... Originalt en gammel film om et skib der ved en kæmpe bølge vender sig på hovedet. Yes, den kom så i en ny og moderne version :boxed: