Dreamworks er blevet solgt ..


  • Bare det så ikke betyder film som Shrek 3 og 4 ikke bliver lavet .. :(

  • Læste det selv. Overvejede selv at lave en tråd om det :)


    Tror ikke det har nogen særlig betydning. Shrek er jo fx en succes. Så hvad ville de få ud af at hindre sådan noget. Tror slet ikke det kommer til at spille nogen rolle.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by origin
    så længe de får de samme folk til at lave shrek 3-4 så er jeg glad..


    Kunne ikke være mere enig!


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Må håbe det ikke bliver "ringere" end som det var før... Er 10,1 millarder et fair beløb ? Lyder lidt som om Steven Spielberg, David Geffen osv., bare har "ladet konkurrenterne vinde"... :-/

  • Normalt når den slags sker, bliver de gamle ansatte da stadig ved med at ha samme arbejds plads? sårn foregår det da i hvert fald tit i DK, som f.eks. med ISS.. Så vi må jo håbe der komme en shrek mere :)


    Men hvis Paramount har penge nok (hvilket det jo tyder på) Kan vi måske forvente mere af den næste shrek, Monsters Inc eller hva det nu er de gamle "dreamworkers" bliver sat i sving med?

  • Jeg tror at en af de primære grunde til at Paramount har købt Dreamworks netop er Shrek filmene og de andre animerede blockbustere, så mon ikke de holder trumfkortene indtil de kan? :)

  • Quote

    Originally posted by D-Zs
    Jeg tror at en af de primære grunde til at Paramount har købt Dreamworks netop er Shrek filmene og de andre animerede blockbustere, så mon ikke de holder trumfkortene indtil de kan? :)


    det håber jeg ellers går jeg kold.. :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Schultz
    Normalt når den slags sker, bliver de gamle ansatte da stadig ved med at ha samme arbejds plads? sårn foregår det da i hvert fald tit i DK, som f.eks. med ISS.. Så vi må jo håbe der komme en shrek mere :)


    Men hvis Paramount har penge nok (hvilket det jo tyder på) Kan vi måske forvente mere af den næste shrek, Monsters Inc eller hva det nu er de gamle "dreamworkers" bliver sat i sving med?


    Der kan sagtens ske ændring i et firma, når det får ny ejer .. Så man ved jo aldrig hvad de har tænkt sig ..


    Monsters Inc er slet ikke dreamworks iøvrigt, det var Disney og Pixar ;)


    Men ser ingen grund til de skipper Shrek 3 og 4 ... Da i hvertfald ikke 3'eren, som man kunne forestille sig så være begyndt i produktion ... Selvom den først kommer i 2007 ...


  • Skrev faktisk også kun det kunne ske.. ikke at det skete hver gang ;)


    Men den med monsters inc snupper jeg bare i mig igen så :)


    Nu jeg tænker over det kan jeg da godt huske den lille lampe der hoppe rundt i starten af Monsters Inc :D


  • Godt så, så er vi enige :)