Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 7. december 2005, 23:23

Citeret

Originally posted by ayu
Jeg har stadig SAW tilgode, men den skal da lige anskaffes. Men det er sgu altid trist når nogen stiller sutterne især når de ikke er ældre. Men jeg er ikke i tvivl om at 3'eren nok også skal blive til noget, der er simpelthen for mange penge i det til at de kan lade være.

Citeret

Originally posted by Jacob Hansen
Havde jeg været dernede 1 uge mere kunne jeg havde fået KingKong i Superkvalitet..

Rimlig trist.. :ph34r:

Og suuuper lovligt!

Lige mine ord :hb:

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

22

torsdag, 5. januar 2006, 17:38

Hm, er lidt spændt på hvem der skal lave 3´eren .. 8)

SEMI-SPOILER !!!

Men en kvindelig psykopat ... Hm, ikke skræmmende nok ... Det ser man jo hveeer dag ... :)) ... næ du ... en hvid gammel mand .... Uhh, så er det spooky ... :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (05.01.2006, 17:39)

23

torsdag, 5. januar 2006, 17:45

Har både set I og II.. I'eren er fedest, men II'eren rykker dog også MAX!!

Virkelig gode film, trælst han er død mand... Glæder mig enormt til III'eren...

24

mandag, 9. januar 2006, 16:26

Ja det var godt nok trist at høre.

Sjældent har jeg da set en film hvor slutningen har blæst mig ud af sengen som dette gennemtænkte mesterværk (ja ja, den får ikke for lidt). Ligesom en god krimi, bare bedre. Og så med gys. Det var fedt. Glæder mig sindssygt til 2'eren og håber da at de kan producere 3'eren videre til ære for ham.

R.I.P.

25

tirsdag, 10. januar 2006, 17:37

ja R.I.P.

Saw II er bestemt værd at se, pæn klam åbnings scene ;-)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.