LOC & Xzibit

  • Nåå var der så nogen der var inde og se de 2 i kb hallen?


    IMO var LOC alt for fed og til sidst redede Xzibit den også hjem... Men synes at han var lidt skidt i starten ham Xz...

  • Quote

    Originally posted by origin
    jeghaderdig..villesågernehasetdem...minspaceknapergåetistykker.. :boxed:sådanerdetnårmanholdervildfest



    Virker mellemrum ikke ? :))

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Originally posted by origin
    jeghaderdig..villesågernehasetdem...minspaceknapergåetistykker.. :boxed:sådanerdetnårmanholdervildfest


    såkandusatmelæredetdindranker:D

  • Quote

    Originally posted by affe



    Virker mellemrum ikke ? :))


    nej :P Mit tastatur er fucked, min håndvask i badeværelset er gået i stykker og der er så meget sprut i mit gulvtæppe jeg kan åbne en bar :))

  • Quote

    Originally posted by origin


    nej :P Mit tastatur er fucked, min håndvask i badeværelset er gået i stykker og der er så meget sprut i mit gulvtæppe jeg kan åbne en bar :))


    Det var en MEGA fed kocert... Sq ærgeligt at misse det... hehe...


    Hehe og netod DET er grunden til at jeg aldrig holder fest hjemme... Udover det så har jeg det aldrig RIGTIG sjovt pga jeg altid passer på ting pga folk bare er så pisse ligeglade når det ikke er deres egne ting...

  • Quote

    Originally posted by origin


    nej :P Mit tastatur er fucked, min håndvask i badeværelset er gået i stykker og der er så meget sprut i mit gulvtæppe jeg kan åbne en bar :))


    Har set et pic af din håndvask nu. omfg. Har du været oppe ig sidde i den, for det forklarer hvorfor den er knækket så :$

  • Quote

    Originally posted by Wraper


    Har set et pic af din håndvask nu. omfg. Har du været oppe ig sidde i den, for det forklarer hvorfor den er knækket så :$


    hehe nej ik mig.. en af de tøser der var her, og hun er ret lille :ohmy:

  • DOH!!! HVORFOR HAR I IKKE SAGT NOGET


    ville sq da gerne ind og se dem, især Xzibit

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200