Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 2. december 2005, 20:49

UHH? Hvem skal have den, fuck jeg glæder mig til den er seriøst så spændt på at få den!

This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

2

fredag, 2. december 2005, 22:17

Det gør jeg også. De sange jeg har hørt derfra er dælme klasse.

3

fredag, 2. december 2005, 23:15

Vidste ikke engang det kom - selvfølgelig glæder jeg mig. :D

Btw fuckhvad eller hvade du nu hedder, NICE SIGNATUR!

Btw, skulle den her ikke have været i Film og Musik? :$

4

fredag, 2. december 2005, 23:43

Jo det skulle den, men jeg tænkte mig ikke om så jeg fik lyst til at sætte den her.

Moderatorers må gerne flytte den

This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

5

fredag, 2. december 2005, 23:48

Flyttet til "Film & Musik".

6

tirsdag, 6. december 2005, 17:54

hvad dato er det nu den udkommer

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

7

tirsdag, 6. december 2005, 20:48

Citeret

Originally posted by X-Man
hvad dato er det nu den udkommer

I morgen ifølge cdon.com
Den skal der vist investeres i :)

8

tirsdag, 6. december 2005, 21:38

Nu er jeg ikke den store Korn fan, men damn de får hug af Jurgensen i B.T.: http://www.bt.dk/underholdning/anmeldels…kel:aid=406056/

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

9

tirsdag, 6. december 2005, 22:09

Citeret

Originally posted by ayu
Nu er jeg ikke den store Korn fan, men damn de får hug af Jurgensen i B.T.: http://www.bt.dk/underholdning/anmeldels…kel:aid=406056/

De sviner jo altid det gode musik. :)

Her ville jeg bestille skidtet, og så er min konto blevet lukket :/ Regner med at den kører i morgen :D

10

tirsdag, 6. december 2005, 23:47

Det er godt nok det ringeste album til dato!

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

11

onsdag, 7. december 2005, 16:06

Citeret

Originally posted by ayu

BT, Politiken og Ekstra bladet siger alt muligt pis, de kommer sgu næsten aldrig med andet end kritik, det er da helt sindssygt. Lorte anmelder :finger:

12

onsdag, 7. december 2005, 16:12

Citeret

Originally posted by ayu

Og nu har vi læst Steffen Jungersens kritik af rockmusik i 15 år, skrid så Steffen :)

13

onsdag, 7. december 2005, 16:12

Citeret

Originally posted by Malone
BT, Politiken og Ekstra bladet siger alt muligt pis, de kommer sgu næsten aldrig med andet end kritik, det er da helt sindssygt. Lorte anmelder :finger:

Men denne gang giver jeg dem ret. Jeg har ellers altid synes Korn er det fremragende nu-metal band, men det her album falder godt nok voldsomt igennem :rolleyes:

14

onsdag, 7. december 2005, 18:33

Citeret

Originally posted by Butcher_hik

Citeret

Men denne gang giver jeg dem ret. Jeg har ellers altid synes Korn er det fremragende nu-metal band, men det her album falder godt nok voldsomt igennem :rolleyes:

Jeg har ikk selv købt den, men jeg køber den 100% Jeg skal høre det selv for at tro på det.

15

onsdag, 7. december 2005, 18:40

Citeret

Kom da med en begrundelse på hvorfor den skulle være så dårlig, for det der kan man jo ikek bruge til noget

16

onsdag, 7. december 2005, 18:54

Citeret

Citeret

Jeg syntes nu det er et rigtig fedt album.

17

onsdag, 7. december 2005, 19:39

Citeret

Citeret

Kom da med en begrundelse på hvorfor den skulle være så dårlig, for det der kan man jo ikek bruge til noget

Jamen så lyder dette album kedeligt og er det samme hele vejen igennem(sådan var de gamle ikke på samme måde).
Kan bare ikke lide det - begrundelse nok?

18

onsdag, 7. december 2005, 20:25

Citeret

Citeret

Citeret

Jamen så lyder dette album kedeligt og er det samme hele vejen igennem(sådan var de gamle ikke på samme måde).
Kan bare ikke lide det - begrundelse nok?

Man kan ikke begrunde hvorfor man ikke kan lide noget, det har du helt ret i. Det handler jo om smag og behag, men jeg kan stadig ikke lide hvad du siger :P

19

torsdag, 8. december 2005, 21:44

Har lige købt det idag, og er lige gået igang med og høre det, melder lige tilbage hvad jeg synes om hele albummet

20

torsdag, 8. december 2005, 23:09

Nu har jeg hørt det færdigt og synes sku det er mindst lige så godt som deres gamle albums, kan ikke forstå folk synes det er dårligt, men hver sin mening :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.