Trailer til Dungeon Siege

  • Quote

    Originally posted by X-Man
    var der os ved mig, og så skete der bare ikke mere da film vinduet enedleig kunne ses på skærmen
    findes den ikke et andet sted


    Det skal jeg ikke kunne sige, linket er bare taget fra filmz.dk

  • Har intet imod DS. Synes det er nogle fede spil. Dog synes jeg "storylinen" i spillet er meget uoriginal. Og måden plottet og udviklingen forløber sig falder mig "utroværdig" - Hvis man kan bruge det ord i fantasy-sammenhænge :)


    Det er mig et kæmpe under, at filmen kan byde på alle de klasse A skuespillere. Allerede når der står Uwe Boll på instruktør-stolen spår jeg det at være et flop.


    Traileren er på sin vis god nok, men allerede i dén ser jeg en masse elementer der i min bog dømmer filmen til at være dårlig. Da jeg så "Farmer" lave det der luft-spark med begge ben på to modstandere...der skar jeg sgu en grimasse. Og når bad-guy (Ray Liotta) siger: "You have no idea how powerfull madness can be!" - der spredte der en klam stank af kliché i mit værelse. Som også gjorde sit udslag i form af de dybt uopfindsomme 1liners traileren indleder med. "A noble king" "a simple farmer". Det er sgu for kedeligt. Man kunne da have fundet på noget dybere. Noget mere filosofisk eller whatever. Ikke noget så åbentlyst kliché og genbrugt.


    Jeg skal nok ende med at se filmen. Måske som udlejning i Blockbuster til sin tid. Men skal sgu ikke få popcorn galt i halsen i bio. Så hellere hjemme, hvor der er lettere adgang til toiletet.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Jeg skal nok ende med at se filmen. Måske som udlejning i Blockbuster til sin tid. Men skal sgu ikke få popcorn galt i halsen i bio. Så hellere hjemme, hvor der er lettere adgang til toiletet.


    Hehe, spøjst ...