Har folk set de nyeste Dolph ?

  • Dolph er selvfølgelig meget sjov, især i Wulffmorgenthaler.


    Synes dog de 'kører' lidt for meget på dolphs store popularitet. Det er begrænset hvor mange programmer man kan lave om så simpel en person. :)


    Misforstå mig nu ikke, synes da også han er mega griner - synes bare ikke de nyere afsnit er så sjove som de gamle

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

    Rettet en gang, sidst af SjQLunD ().

  • Quote

    Originally posted by SjQLunD
    Dolph er selvfølgelig meget sjov, især i Wulffmorgenthaler.


    Synes dog de 'kører' lidt for meget på dolphs store popularitet. Det er begrænset hvor mange programmer man kan lave om så simpel en person. :)


    Misforstå mig nu ikke, synes da også han er mega griner - synes bare ikke de nyere afsnit er så sjove som de gamle


    Jeg synes da han har udviklet sig i de nye afsnit.. Han viser sider af sig selv vi aldrig har set før osv.
    Og han snubler NOGET mere :D

  • Quote

    Originally posted by SlackeR


    Jeg synes da han har udviklet sig i de nye afsnit.. Han viser sider af sig selv vi aldrig har set før osv.
    Og han snubler NOGET mere :D


    "Var du lige nede engang, Dolph ?"


    "Nej...."


    :))



    Synes det er godt Morgenthaler er kommet væk i de nye... Han var imo en tågeåge at kigge på og kedelig at høre på.

  • Nej jeg var lige oppe!


    Selvfølgelig ser man da Dolph. Han er jo min gud.
    Men jeg vil gi Lund ret. Det er ikke alle afsnit der er lige gode. Dolph er jo et genialt koncept i sig selv men det er ikke altid resten af udsendelsen falder i min smag. Men det gør ikke så meget fordi dolphs kommentarer og opførsel er mere end nok til at fange mig.


    Angående de nye sider vi nu ser af Dolph syntes jeg det er en kæmpe fejl.
    De skulle ALDRIG vise at dolph ser meg ryan film. Det kunne lige gå an at han sagde han var vild med hende da han var dehydreret, men at han så sidder og ser sleepless in seattle.. Det ødelægger jo det perfekte billede man har af ham.


    Føj Mikael Wulff. Dum ide.

  • Ah. Jeg syntes det ene afsnit er et af de sjoveste der har været indtil nu. Det hvor han går ned, altså.
    Men så er det også nok. Synes for eksempel ikke det er så fedt at han bliver lidt blød et par sekunder igen i det nyeste. Slut med det nu, det var sjovt den ene gang.


  • Enig..


    Hvis man lægger mærke til nogne af de kommentarer dolph kommer med i de nye afsnit, sys jeg der er nogen gange hvor han "tåger" lidt rundt i hans "helte" og "dødsfjender". Sys dog det er positivt at morgenthaler og specielt tukandrengen er blevet smidt ud af serien


    Sys de skulle have holdt stilen fra de tidlige afsnit.... Men det er sku stadig en mega fed serie.... god underholdning...

    Asus P5B Deluxe Wifi-AP
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.0 Ghz [333*9]
    Mushkin 2x1 Gb DDR2 @ 667 mhz/ 4-4-4-10
    Asus x1900xt 512mb @ std. Clock
    Wester Digital WD2500KS 250 Gb HDD
    Silverstone st60F 600 Watt
    ViewSonic vx922
    Lian Li Pc-7b SE
    Logitech Z-5500


    Scores:
    3dMark06: 6173; 3dMark05: 12200; SuperPi 1M: 16.906

  • Synes det er sjovt.


    Men ikke når Bimmer og andre gamle karakterer er med. Synes jeg er for kedeligt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless