Layer Cake (risiko for spoilers, folkens)

  • Halløj folkens :D


    Har lige set Layer Cake. Synes den var helt kanon.
    Elsker den slags film der bare har en rigtig bitter slutning, og efterlader en med en halvdårlig smag i munden. Som om det hele bare var forgæves.
    Hvor alting bare bliver serveret som det er, helt uden filter.



    Hvis du ikke har set den, så er den helt bestemt et kig værd.


    [Blocked Image: http://images.amazon.com/images/P/B0009X7BDC.01.LZZZZZZZ.jpg]

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Blev du så vildt skuffet da der ikke fulgte lagkage med?


    Det er din skyld jeg skærer i mig selv, får underlige piercinger, har sagt mit job op og ser Oprah hele dagen.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Jamen det er jo ham der skal spille James Bond ...


    Måske man burde se den, for ligesom at se hvordan han er ..



    Jeg hørte da noget med Pierce Brosnan ombestemte sig, ved ikke helt om det er korrekt, men det hørte jeg et sted :boxed:

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • Quote

    Originally posted by Malone



    Jeg hørte da noget med Pierce Brosnan ombestemte sig, ved ikke helt om det er korrekt, men det hørte jeg et sted :boxed:


    Op til flere gange så vidt jeg ved .. bla. fordi britney skulle have været bond babe 8o

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Op til flere gange så vidt jeg ved .. bla. fordi britney skulle have været bond babe 8o



    Jeg ser den ikke på grund af at det kunne være spændene med britney spears, jeg ser den KUN på grund af hun er en babe så!!! Hell yeah, bring it on baby :cheers:

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.