Coldplay - The Scientist ?

  • Har siddet og funderet over hvorfor den egenligt hedder 'Scientist', har lige læst lyrics igennem, gav mig ikke ritti noen indsigt i hvorfor..


    nogen her der ved det og kan forklare mig? :)

  • Kan godt være at jeg er ude og skide på Lars Tyndskids mark, men bliver videnskab ikke samlignet med forhold/kærlighed ? Eller noget i den stil...

  • Jeg så engang musik-videoen. Det foregår baglæns, og til sidst ser man en ulykke ske. Så vil tro det har noget med at kunne rejse tilbage i tiden at gøre. Dunno. Bare en idé.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Som jeg hører den er det da bare om en forelsket videnskabsmand der ikke helt kan finde ud af det..
    "I was just guessin’, At numbers and figures, Pullin’ the puzzles apart


    Questions of science, Science and progress, Do not speak as loud as my heart"


    Der står desuden i coveret: Xxxxx Xxxx is the scientist ca hvis jeg ikke husker helt galt ;)

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Kan godt være at jeg er ude og skide på Lars Tyndskids mark, men bliver videnskab ikke samlignet med forhold/kærlighed ? Eller noget i den stil...


    Woord

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • Quote

    Originally posted by Chronos
    efter at have set videoen hælder jeg også mere til den med at det er en videskabsmand som skruer tiden tilbage for at forhindre det uheld.



    hvem er xxxx xxxxx ?


    En jeg ikke lige kan huske navnet på. Men hvis jeg lige kan finde mit cover kan jeg da godt skrive det..


    Edit: "The scientist is Dan." står der.

  • Quote

    Originally posted by Chronos
    og hvem faen er Dan så :D?


    Der er ikke andre der hedder Dan i coveret :)
    Men jeg tror det er en bekendt. Og holder ved min voenstående tolkning og går ud fra Daner typen der er for videnskabelig og til tider for lidt lidenskabelig ;)