Flightplan ..

  • Var inde og se den med fruen... Og den var sq meget god IMO... Var inde og se den i imperial næsten lige da den kom...


    Fed film... Ikke den bedste men bestemt ikke den dårligste... Det er bare god underholdning ;)

  • Jeg nød den første halvdel... plottet var cool og spænding var høj... man da brikkerne faldt på plads bliv en kanon start til en 1/2 færdig gang plader... og efter min mening hænger plottet slet ikke sammen i den sidste 40 minutter af filmen.. skurken er mildest talt dårligt spillet og virker mere til grin end farlig.. nej hvis man i år vil se spænding på et fly så se RedEye den er i virkeligheden ikke særlig god.. men her fungere skurken godt og spilles godt og plottet bliver ikke voldtaget til sidst.. en langt bedre film end flightplan...


    Fed7haS

  • ***SPOILER***



    Vil give fed7has ret... Den lægger rigtig godt ud og man er faktisk ret lost i
    forhold til hvor pigen egentlig er henne, eller om hun er død. Så tager filmen en drejning som virker lidt som et antiklimaks til dét, som filmen havde brugt ca. 50 min. på at bygge op.


    Men ellers en film jeg sagtens kan anbefale at man ser... den er i hvert fald anderledes.

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    Jeg nød den første halvdel... plottet var cool og spænding var høj... man da brikkerne faldt på plads bliv en kanon start til en 1/2 færdig gang plader... og efter min mening hænger plottet slet ikke sammen i den sidste 40 minutter af filmen.. skurken er mildest talt dårligt spillet og virker mere til grin end farlig.. nej hvis man i år vil se spænding på et fly så se RedEye den er i virkeligheden ikke særlig god.. men her fungere skurken godt og spilles godt og plottet bliver ikke voldtaget til sidst.. en langt bedre film end flightplan...


    Fed7haS


    Faktisk meget lig hvad en ven fortalte mig om filmen ... Af den årsag gad jeg ikke ofre på den ...

  • Jeg var også inde og se den da den havde premiere. Var helt vild med den første time af den ca. elsker at se Jodie Foster på det hvide lærred. Men efter den time, så saboterer de den film på det groveste, og slutningen er absolut katastrofal.


    Lidt trist, for filmen havde bestemt potentiale.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m