Linkin Park i opløsning?

  • Halløjsa.


    Ja, her i morges fortalte en af mine m8s at han havde hørt Linkin Park ville blive en smule inaktive. Han fortalte af de ville udgive en plade, og derefter ville Mike Shinoda (Rapperen) forlade gruppen, og begynde at lave noget samme med Jay-z


    Er det blot et usselt rygte, eller er der noget om snakken? Håber i hvertfald Chester ender i en ordenligt gruppe hvis det kommer til at ske. Der er jo ingen grund til at smide det store talent væk:D

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Man kan da håbe på, at det bare er et rygte. For de laver sgu noget godt musik!


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

    Rettet en gang, sidst af Don_Jabbe ().

  • Quote

    Originally posted by Asus3
    passer ikke han vil bare lave et solo album men det kan man ikke idag uden at alle medier går amok


    Ok, men hvad så med Chester og de andre?:)

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Man kan da håbe på, at det bare er et rygte. For de laver sgu noget godt musik!


    Ja, jeg hører næsten ikke andet end Linkin Park. Deres tekster er forrygende, og de synger jo fantastisk :D

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Quote

    Originally posted by p3t3r


    Ok, men hvad så med Chester og de andre?:)


    Selvom han laver solo kan han jo stadig godt være en del af linkin park hører dem nemlig også meget...

  • Quote

    Originally posted by Asus3


    Selvom han laver solo kan han jo stadig godt være en del af linkin park hører dem nemlig også meget...


    Ja ok, vi må håbe på det bedste

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Jeg tror ikke du skal regne med de er ved at gå i opløsning.


    Hvad er det for en nytteløs kommentar. Hvad med om du kom med et link der bakker op om din påstand X(

  • Jeg har lige en lille nyhed som står i M!


    Forsangeren/rapperen i Linkin Park, Mike Shinoda, er gået sammen med Jay-Z på sit nye soloprojekt Fort Minor. Det betyder dog ikke et farvel til Linkin Park, der er på vej med endnu et album i foråret 2006.


    Dette er jo bare en glædelig nyhed :)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Jeg har lige en lille nyhed som står i M!


    Forsangeren/rapperen i Linkin Park, Mike Shinoda, er gået sammen med Jay-Z på sit nye soloprojekt Fort Minor. Det betyder dog ikke et farvel til Linkin Park, der er på vej med endnu et album i foråret 2006.


    Dette er jo bare en glædelig nyhed :)



    Ja det må man da sige :D


    Tak for oplysningerne.

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13


  • Hehe var da så lidt :)


    Det er altid dejligt, at være syg og så mor kommer hjem med en masse blade :) Hun kom lige hjem i sin middagspause og smed 3 blade til mig, for jeg skulle jo ikke kede mig :razz: Og så faldt jeg lige over den nyhed.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Linkin Park er ikke i Opløsning....


    Mike Shinoda er igang med sit projekt sammen med Styles of Beyond kaldet Fort Minor... cden Fort Minor - The Rising Tied udkommer her en gang i November.. MTV spiller allerede singlerne fra det nye album..
    http://www.fortminor.com/


    Chester Bennington er i gang med at hjælpe nogle gamle gutter med at få deres værker til at gå op.. han har bla. lige hjulpet med en genindspilning af Motley Crues gamle velkendte sang Home Sweet Home, som skulle være en støtte til Orkanen Katrina..


    Joe Hahn er igang med en masse grafiske projekter, og er i gang med at færdigøre en Kort Film....


    .................................................................................................
    Mike Shinoda har derved også udtalt at der ligger nyt Linkin park matriale parat til at blive indspillet en gang i 2006, Men at De forskellige gruppe medlemmer lige skal gøre deres eget færdigt først, men de udtaler stadig at; Linkin Park er højeste Priotet.....


    http://www.lpassociation.com

    AMD Athlon64 3500+. Asus A8V-Deluxe.
    2*Kingston HX 512 ddr pc3500. POV-6800 GT.
    SB-Audigy LS 5.1. Seagate - 200gb+120gb SATA.
    og en masse lys..... Kagemand

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Lol^


    Flot :boxed:


    Nå, on topic ... Ville da være trist hvis de skulle gå i opløsning, og heldigivs kan jeg læse mig frem til det ikke er tilfældet i denne tråd ..


    Synes godt om deres musik, tekster osv.

  • Quote

    Originally posted by maxuldahl
    jeg kender forresten en hjemmeside som man kan læse alt muligt om fort minor, of self. LP Det er et godt community, jeg har ellerede registreret mig som bruger, http://www.fortminor.dk


    Velkommen til tweak.dk :D


    Det er dog ikke specielt smart, at du opretter dig som ny bruger, og så starter med at hive en meget gammel tråd frem - det er en ting der ikke er specielt velset på internettet.