Originally posted by Zaxzz
Øhh... Snakes on a Plane? (Titlen beviser da bare endnu engang, at nogle manuskriptforfattere er ved at løbe tør for idéer!
Yes sir. Og de ville faktisk have ændret den:
Samuel L. Jackson only signed on for this film because of the title. It was later changed to "Pacific Air Flight 121", but Jackson demanded they reverse the change. "We're totally changing that back. That's the only reason I took the job: I read the title."
Alt i alt virker den film bare så cheesy at den kun kan blive fed
Øhh... Snakes on a Plane? (Titlen beviser da bare endnu engang, at nogle manuskriptforfattere er ved at løbe tør for idéer!
Samuel L. Jackson only signed on for this film because of the title. It was later changed to "Pacific Air Flight 121", but Jackson demanded they reverse the change. "We're totally changing that back. That's the only reason I took the job: I read the title."
WHAT!!! Det ville jeg også ha' gættet, men tænkte det ville være for langt ude !!
WHAT!!! Det ville jeg også ha' gættet, men tænkte det ville være for langt ude !!
Hvorfor? Samuel L. Jackson er da ikke kendt for at være pæn i munden, og det er da ligesom noget der er lagt op til
Som en på XS skrev:
Denne film er en kultklassiker - allerede inden den er udkommet
Edit:
In March 2006 New Line Cinema, due to massive fan interest on the Internet, allowed for a 5 day reshoot to film new scenes to take the movie from PG-13 to a R-rated film (originally the film wrapped principal photography in September 2005). Among these additions is the Jackson character's line, "I want these motherfucking snakes off this motherfucking plane," a line that originated in an anticipatory internet parody of the movie.
Edit:
In March 2006 New Line Cinema, due to massive fan interest on the Internet, allowed for a 5 day reshoot to film new scenes to take the movie from PG-13 to a R-rated film (originally the film wrapped principal photography in September 2005). Among these additions is the Jackson character's line, "I want these motherfucking snakes off this motherfucking plane," a line that originated in an anticipatory internet parody of the movie.
Præcis!
Han er... skal vi kalde det, meget, meget underlig
The Tom Green Show er nok det underligste show du kan finde... ikke engang japserne kan lave noget mere weird
If anyone finds this, it means my plan didn't work and I'm already dead. But if I can somehow go back to the beginning of all of this, I might be able to save her.
Tak for det Tashda . Tja efter mange års venten (Pga. frygt fordi jeg så filmen da jeg var mindre) har jeg endelig taget mig sammen til at se den. Og har aldrig grinet så meget i mit liv! Enkelt og nemt
"Thats my mother your pissing on!"
Genialt !
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Fino" (18.08.2006, 21:18)