Originally posted by |KLS|
Siden Shack ikke har givet svar fra sig et stykke tid har jeg tilladt mig at tjekke på imdb, og svaret er goodfellas. Det vil sige Tryllerylle burde have bolden, men da vedkommende er newbie ignorere jeg dette og kommer med et nyt citat selv
Citeret
I'd make a suggestion, but you wouldn't listen. No one ever does.
øhh? så fordi man er newbie må man ikke spille med?
Ser jeg noget galt her?
Jo, selvfølgelig må de det. Min post er ironisk og jeg mener intet ondt med den. Vurderede bare at trylledrengen er en forholdsvis passiv bruger der måske ikke lige klikker herind hver dag, og derfor smed jeg et nyt quote på banen i vished om at trylledrengen kunne komme ind og gøre krav på sit quote.
PS: newbies og members stinker af surt opstød.
[sarkasme]Ej, de er sgu gode nok[sarkasme]
Et andet citat ville være: "so many assholes - so few bullets" - (samme film)
NYT CITAT: "I don't wanna hear about no mutherfuckin "IF's" - all I want from your ass is - "YOU AINT GOT NO PROBLEM *****, IM ON THE MOTHER FUCKER - GO BACK IN THERE, CHILL THEM NIGGERS OUT, AND WAIT FOR THE CAVERLY, WICH SHOUD BE COMING DIRECTLY"
Et andet citat ville være: "so many assholes - so few bullets" - (samme film)
NYT CITAT: "I don't wanna hear about no mutherfuckin "IF's" - all I want from your ass is - "YOU AINT GOT NO PROBLEM *****, IM ON THE MOTHER FUCKER - GO BACK IN THERE, CHILL THEM NIGGERS OUT, AND WAIT FOR THE CAVERLY, WICH SHOUD BE COMING DIRECTLY"
serveret på et sølvfad
Det lyder som pulp fiction. Det lyder i hvertfald som noget Samuel L Jackson har sagt.