Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Originally posted by Madsass
Okay, her kommer et citat.
Citeret
Listen, I know what I like, and I know you know what I like, because you were trained to know what I like, but I would like to know, what do you like?
Til at starte med tænkte jeg på Memoirs of a Geisha (som jeg faktisk ikke har set) da den tydeligt handler om en form for herre tjæner forhold.. men så kom en af mine venner flyvende ind fra sidelinjen og skreg Comming to america med eddie murphy... og så bliv vi hurtigt enige om at det nok var fra scenen i starten hvor han får hende den trænede brud til at hoppe på et ben, gø, osv....
Ved godt det er snyd at få hjælp af en ven men vi kan sige jeg har brugt en livsline?
Originally posted by K.Hvoldal
Hmm! Det skulle vel aldrig være Madagasar Genial film, med de sindsyge pingviner!
Her er en:
Citeret
We would like to have a meat-room with a towel, where we can hold meatl
Nu aner jeg ikke om du gættede rigtigt, da jeg kun har set den på dansk, men hvis du har gættet rigtig så stammer din quote fra "Gamle mænd i nye biler".
"I have to admit, you know, I did the fair bit of [hesitates] masturbating when I was a little younger. I used to call it stroking the salami, yeah, you know, pounding the old pud. [pause] I never did it with baked goods, but you know your uncle Mort, he pets the one-eyed snake 5-6 times a day."